eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w ciągu 2009 roku



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Kielce: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w ciągu 2009 roku
Numer ogłoszenia: 131978 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w ciągu 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w ciągu 2009 roku. 2. Zamawiający wymaga aby wszystkie oferowane w odpowiednich częściach materiały były fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2008 lub 2009 roku, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty. 3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9 etykiety samoprzylepne, 44.42.42.00-0 taśma przylepna, 30.19.95.00-5 segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby, 24.91.00.00-6 kleje, 30.19.91.30-0 kalka inna niż maszynowa, 30.19.72.20-4 spinacze do papieru, 30.19.92.30-1 koperty, 30.19.73.20-5 zszywacze, 30.19.94.10-7 papier samoprzylepny, 30.19.21.52-1 numeratory, 30.19.76.44-2 papier kserograficzny, 30.19.71.30-6 pinezki kreślarskie, 30.19.21.33-2 temperówki do ołówków, 30.19.70.00-6 drobny sprzęt biurowy, 30.19.97.20-3 papier listowy, 30.19.21.54-5 wymienne poduszki do pieczątek, 30.19.73.30-8 dziurkacze, 30.19.21.00-2 gumki, 30.19.21.33-2 temperówki do ołówków, 30.19.21.11-2 poduszki z tuszem, 30.19.25.00-6 okładki przezroczyste, 22.60.00.00-6 tusz, 22.81.70.00-0 terminarze lub organizery osobiste, 30.19.21.21-5 długopisy kulkowe, 30.19.21.60-0 korektory, 30.19.21.25-3 pisaki, 30.19.21.32-5 wkłady grafitowe do ołówków, 30.19.21.30-1 ołówki, 30.19.21.31-8 ołówki automatyczne. 4. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera dodatek nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy. W cenie muszą być zawarte wszystkie koszty, związane z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. 5. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru części lub całości przedmiotu zamówienia, jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie niekompletny, niezgodny ze specyfikacją i złożoną ofertą, posiadać będzie wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia. 6. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy materiały zgodnie z harmonogramem, który stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis części zamówienia zawarty został w części B niniejszego rozdziału. B. Opis części zamówienia: Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, który stanowić będzie Załącznik Nr 1 do oferty Wykonawcy. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia ponosi wszelkie koszty związane z transportem towaru ( w tym koszty załadunku, wyładunku ) do siedziby Zamawiającego. UWAGA! W bezpośrednie sąsiedztwo siedziby Zamawiającego nie jest możliwy wjazd samochodu typu TIR. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - PAPIER KSEROGRAFICZNY Papier kserograficzny objęty niniejszym zamówieniem winien być biały, formatu A-3, A-4, A-5 spełniający poniższe parametry techniczne: - gramatura 80g /m2 oraz 120g/m2 - białość powyżej 155 według skali białości CIE - klasa B+ Planowany do realizacji w 2009 roku zakres ilościowy Części I zamówienia zawarty został w punkcie I dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Asortyment winien być dostarczany w fabrycznie zamkniętych i nienaruszonych opakowaniach, opatrzonych znakiem towarowym (logo) producenta. W uzasadnionym przypadku dopuszcza się dostarczenie artykułów bez opakowania fabrycznego, o ile wyrób będzie oznaczony znakiem towarowym lub logo producenta. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy papier kserograficzny w dwóch dostawach: pierwsza - w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, druga - w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia faksem (załącznik Nr 1 do SIWZ). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - MATERIAŁY BIUROWE Szczegółowy opis oraz planowany do realizacji w 2009 roku zakres ilościowy Części II zamówienia zawarty został w punkcie II dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego materiałów biurowych wraz z dostawą i ich rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji II części zamówienia na materiały biurowe - 7 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, za wyjątkiem terminarzy i kalendarzy na 2010 rok (poz. 11 i 12 Formularza cenowego - dodatek nr 2 do SIWZ), których termin dostawy ustala się od dnia 01.10.2009r. do dnia 31.12.2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9, 30.19.91.30-0, 30.19.94.10-7, 30.19.21.33-2, 30.19.73.30-8, 30.19.25.00-6, 30.19.21.60-0, 30.19.21.31-8, 24.91.00.00-6, 30.19.73.20-5, 30.19.71.30-6, 30.19.21.54-5, 30.19.21.11-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.97.20-3, 30.19.21.33-2, 22.81.70.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 1.3 spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI pkt 1 - 8 niniejszej SIWZ. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców. 3. W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy jest spełnienie następujących wymagań: a) na żądanie Zamawiającego Wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b) umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c) Wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 3. Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). c) Aktualnego zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: kto go udziela, wskazanie osoby pełnomocnika, zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów: a) formularz oferty wymieniony w pkt. 1 , Wykonawcy składają wspólnie; b) formularz cenowy wymieniony w pkt. 2, Wykonawcy składają wspólnie, c) oświadczenie wymienione w pkt. 3a w zakresie: - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 2 i 3 ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 i 4 ustawy, Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, d) dokumenty wymienione w pkt. 3 lit. b, c i d Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, e) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia, która powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)- wymienione w pkt. 4. f) dokument wymieniony w pkt 7 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie 5. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. b i c, zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz, że nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla dokumentu, o którym mowa w pkt 3 b) oraz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla dokumentu, o którym mowa w pkt 3 c). 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument potwierdzający fakt nie zalegania z uiszczaniem podatków i składek, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający wymaga złożenia wystawionego przez producenta dokumentu (atest, certyfikat) potwierdzającego zgodność parametrów oferowanego papieru kserograficznego z wymaganiami, określonymi w punkcie I Formularza cenowego - dodatek nr 2 do SIWZ (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) - dotyczy Wykonawców składających ofertę na I Część zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym przez Zamawiającego terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65 B, 25-389 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 407 (sekretariat, IV piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego papieru kserograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier kserograficzny objęty niniejszym zamówieniem winien być biały, formatu A-3, A-4, A-5 spełniający poniższe parametry techniczne: - gramatura 80g /m2 oraz 120g/m2 - białość powyżej 155 według skali białości CIE - klasa B+ Planowany do realizacji w 2009 roku zakres ilościowy Części I zamówienia zawarty został w punkcie I dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Asortyment winien być dostarczany w fabrycznie zamkniętych i nienaruszonych opakowaniach, opatrzonych znakiem towarowym (logo) producenta. W uzasadnionym przypadku dopuszcza się dostarczenie artykułów bez opakowania fabrycznego, o ile wyrób będzie oznaczony znakiem towarowym lub logo producenta. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy papier kserograficzny w dwóch dostawach: pierwsza - w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, druga - w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia faksem (załącznik Nr 1 do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego materiałów biurowych w ciągu 2009 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz planowany do realizacji w 2009 roku zakres ilościowy Części II zamówienia zawarty został w punkcie II dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty składanej na tę część zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego materiałów biurowych wraz z dostawą i ich rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji II części zamówienia na materiały biurowe - 7 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, za wyjątkiem terminarzy i kalendarzy na 2010 rok (poz. 11 i 12 Formularza cenowego - dodatek nr 2 do SIWZ), których termin dostawy ustala się od dnia 01.10.2009r. do dnia 31.12.2009r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9, 30.19.91.30-0, 30.19.94.10-7, 30.19.21.33-2, 30.19.73.30-8, 30.19.25.00-6, 30.19.21.60-0, 30.19.21.31-8, 24.91.00.00-6, 30.19.73.20-5, 30.19.71.30-6, 30.19.21.54-5, 30.19.21.11-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 30.19.97.20-3, 30.19.21.33-2, 22.81.70.00-0, 30.19.21.32-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.