eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieWYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH DLA REALIZACJI ZADANIASPRAWNY I PRZYJAZNY ŚRODOWISKU DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY PORTU W ŚWINOUJŚCIU.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Świnoujście: WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH DLA REALIZACJI ZADANIA: SPRAWNY I PRZYJAZNY ŚRODOWISKU DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY PORTU W ŚWINOUJŚCIU.
Numer ogłoszenia: 131811 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH DLA REALIZACJI ZADANIA: SPRAWNY I PRZYJAZNY ŚRODOWISKU DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY PORTU W ŚWINOUJŚCIU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej: koncepcji oraz projektu budowlano- wykonawczego dla następujących dróg i ulic w Świnoujściu: - ulicy Ludzi Morza - przebudowa na odcinku od skrzyżowania z ul. Wolińską (droga krajowa nr 3) do ulicy Mostowej ( ok. 2 km) wraz z bezkolizyjnym przejściem dla pieszych i rowerzystów - ulicy Ludzi Morza - budowa nowego odcinka ( przedłużenie poprzedniego) w kierunku stałej przeprawy i drogi krajowej nr 93 (ulicy Pomorskiej) - ok. 1,7 km; - budowa drogi łączącej ul. Wolińską ( drogę krajową nr 3) z ulicą Ludzi Morza długości ok. 0,900 km Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji w dwóch etapach: I etap -koncepcji, w celu ścisłego określenia granic pasa drogowego niezbędnego do budowy i przebudowy ulic wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie decyzji lokalizacji dróg II etap - projektu budowlano-wykonawczego w celu uzyskania pozwolenia na budowę a następnie realizacji robót ( wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. oświetleniem, odwodnieniem, zielenią, organizacją ruchu) Szczegółowy zakres robót określa : Zakres rzeczowo - finansowy, będący załącznikiem nr 2.1 do SIWZ (a także załącznikiem nr 1 do umowy). Realizacja zadania ( robót budowlanych) wykonywanego na podstawie projektów będących przedmiotem niniejszego zamówienia jest ujęta w indykatywnym wykazie indywidualnych projektów kluczowych, w tym dużych, w ramach narodowych strategicznych ram odniesienia 2007 - 2013 dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pod poz. 94 - Sprawny i Przyjazny Środowisku Dostęp do Infrastruktury Portu w Świnoujściu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwudziestu tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający ponadto następujące warunki: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy zadania - projekty budowlane budowy lub przebudowy dróg publicznych (lub ulic), przy czym każda z dokumentacji powinna obejmować swym zakresem rzeczowym minimum 1000 metrów bieżących drogi publicznej (lub ulicy). Wykaz wykonanych ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych prac projektowych) z podaniem ich wartości, daty realizacji oraz lokalizacji projektowanej inwestycji a także dokument potwierdzający, że prace zostały wykonane należycie ( np. referencje), wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty jako załącznik. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby wszyscy łącznie spełnili ten warunek. c) posiadają personel z wymaganymi uprawnieniami do wykonania prac w poszczególnych branżach ( co poświadczą kopią dokumentów stwierdzających te uprawnienia oraz kopią zaświadczeń o przynależności do OIIB), przy czym dla projektanta wiodącego ( branża drogowa) wymagane jest doświadczenie w pracach projektowych minimum 5 lat. ( wykaz wg załącznika nr 4 do SIWZ). d) posiadają przychód netto ze sprzedaży minimum 800 000,- zł ( słownie: minimum osiemset tysięcy złotych) e) posiadają zdolność kredytową minimum 200 000,- zł ( minimum dwieście tysięcy zł)., f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem zamówienia, na równowartość co najmniej 500 000,- zł, 8.2 Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według skali: spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy oraz wzór gwarancji należytego wykonania (załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ) wraz z załącznikiem 2.1 do SIWZ (zał. nr 1 do umowy), który należy wypełnić. 2. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 3. Informację o: 3.1. przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia firmy jest krótszy - w tym okresie, 3.2. posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą wykonywać zamówienie w poszczególnych branżach (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia oraz kopie zaświadczeń o przynależności do OIIB), przy czym dla projektanta wiodącego ( branża drogowa) wymagane jest doświadczenie w pracach projektowych minimum 5 lat. ( wykaz wg załącznika nr 4 do SIWZ). 4. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wykaz podwykonawców z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza im powierzyć, stosowne wymagane prawem uprawnienia oraz kopie zaświadczeń o przynależności do OIIB osób wykonujących prace z ramienia podwykonawcy) lub oświadczenie wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami. 5. Wykaz projektów zrealizowanych w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie), w tym co najmniej trzy projekty budowlane bądź projekty budowlano-wykonawcze dla budowy albo przebudowy dróg publicznych (lub ulic) obejmujące swoim zakresem rzeczowym minimum 1000 metrów bieżących drogi publicznej (lub ulicy) z podaniem wartości prac projektowych, daty realizacji prac, lokalizacji projektowanej inwestycji a także dokumentem potwierdzającym, że prace projektowe zostały wykonane należycie (np. referencjami). Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.b SIWZ). .6. Aktualne zaświadczenia: 6.1. naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz 6.2. właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Zamawiający wymaga, aby (Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) lub (Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) wynosił minimum min. 800 000,- ( słownie: osiemset tysięcy) złotych. 8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Zamawiający wymaga, by zdolność kredytowa wykonawcy wynosiła 200 000,- złotych ( słownie: dwieście tysięcy). 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem zamówienia jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu; na równowartość co najmniej 500 000,- złotych ( słownie: pięćset tysięcy złotych) 12. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2). 13. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 u stawy Prawo zamówień publicznych ( oświadczenie jest zawarte w treści oferty), Zamawiający dopuszcza wyżej przywołane dokumenty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W odniesieniu do obcokrajowców oraz wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie postanowienia zawarte w paragrafie 2 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006r. nr 87, poz 605.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujścia, Wydział Inżyniera Miasta ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście (pokój 304).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, jako ujęty w indykatywnym wykazie indywidualnych projektów kluczowych, w tym dużych, w ramach narodowych strategicznych ram odniesienia 2007 - 2013 dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pod poz. 94 - Sprawny i Przyjazny Środowisku Dostęp do Infrastruktury Portu w Świnoujściu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.