eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Usługa dostawy aparatów rtg w ramach leasingu finansowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Grajewo: Usługa dostawy aparatów rtg w ramach leasingu finansowego
Numer ogłoszenia: 131802 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie , ul. Konstytucji 3 Maja 34, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 272 36 13, faks 086 272 36 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-grajewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dostawy aparatów rtg w ramach leasingu finansowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy w ramach leasingu finansowego dwóch aparatów rtg: a) zdalnie sterowanej ścianki rentgenodiagnostycznej ze stołem do zdjęć kostnych, statywem do zdjęć płucnych, lampą rtg z zawieszeniem sufitowym, b) aparat rtg do zdjęć zębowych wewnątrzustnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1 i 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.14.00.00 - (3) Usługi zarządzania pakietem 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania usług leasingowych, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Fakt posiadania uprawnień do ubieganie się o udzielenie zamówienia należy udokumentować oświadczeniem - załącznik nr 3. 13. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12 składa każdy z Wykonawców. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający może zażądać przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie składania ofert nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 15. Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. 16. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz ust. 2 pkt 1-4 ustawy Pzp. 17. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 25. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być spięte/zszyte w sposób trwały zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz inne materiały informacyjne w językach obcych należy dołączyć do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski. 26. Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ, b) oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 27. Każdy Wykonawca ( lub podmioty występujące wspólnie ) może przedstawić tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie, więcej niż jednej oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie. 28. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złożyć podpisy: a) na wszystkich stronach oferty, b) na załącznikach, c) w miejscach w których Wykonawca naniósł poprawki. 29. Upoważnienie do podpisywania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty ( zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z KRS). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy ( pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii). 30. Każdy Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę. Oferta, w której Wykonawca zaproponuje więcej niż jedną cenę zostanie odrzucona. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cena oferty ma być podana w PLN liczbowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT. Oferta zawierająca błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2, zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 31. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie. 32. Wymagane dokumenty należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 33. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie lub opakowaniu, zaadresowanym do Zamawiającego z oznaczeniem: OFERTA - Przetarg nieograniczony na leasing aparatów rtg. Nie otwierać przed dniem 11 maja 2009 r. , godz. 10:30. Na kopercie/opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy oraz numer telefonu i faxu. W przypadku braku powyższych informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku ( np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem ). 34. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Na kopercie należy dodatkowo umieścić zastrzeżenie Zmiana oferty lub Wycofanie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wysokość opłaty wstępnej - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-grajewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ul. Konstytucji 3 Maja 34 19-200 Grajewo pokój 117 Zaopatrzenie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ul. Konstytucji 3 Maja 34 19-200 Grajewo pokój 110 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.