Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-17
Suwałki: Druk publikacji Wigierskiego Parku Narodowego w ramach projektu Ograniczenie presji turystycznej na cennych przyrodniczo obszarach WPN umowa POIS.05.01.00-00-437/12-00 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko
Pod pojęciem druk rozumie się wykonanie projektu graficznego, skład, korekta, tłumaczenie na j. angielski i niemiecki, łamanie, naświetlanie, druk, prace introligatorskie i dostawę do siedziby Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 131670 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy , Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666322, faks 87 5632541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk publikacji Wigierskiego Parku Narodowego w ramach projektu Ograniczenie presji turystycznej na cennych przyrodniczo obszarach WPN umowa POIS.05.01.00-00-437/12-00 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko Pod pojęciem druk rozumie się wykonanie projektu graficznego, skład, korekta, tłumaczenie na j. angielski i niemiecki, łamanie, naświetlanie, druk, prace introligatorskie i dostawę do siedziby Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk publikacji Wigierskiego Parku Narodowego w ramach projektu Ograniczenie presji turystycznej na cennych przyrodniczo obszarach WPN umowa POIS.05.01.00-00-437 12-00 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko Pod pojęciem druk rozumie się wykonanie projektu graficznego, skład, korekta, tłumaczenie na j. angielski i niemiecki, łamanie, naświetlanie, druk, prace introligatorskie i dostawę do siedziby Zamawiającego. Poniżej parametry techniczne publikacji. I. Mapy zagospodarowania turystycznego WPN - tzw. wyrywanki - jeden komplet składający się z 6 różnych map łącznie 30 000 egzemplarzy a. Mapa Wigierskiego Parku Narodowego 10 000 egzemplarzy, b. Mapa ścieżek edukacyjnych Las i Suchary 10 000 egz. c. Mapa ścieżki edukacyjnej Jeziora 6 000 egz. d. Mapa ścieżki edukacyjnej Samle 2 000 egz. e. Mapa ścieżki edukacyjnej Puszcza 1 000 egz., f. Mapa ścieżki edukacyjnej Płazy 1 000 egz. Wszystkie mapki o następujących parametrach - format A4, - druk CMYK dwustronnie, - papier kreda matowa min. 120 g na m2, o równomiernej matowości. - klejone w blokach po 100 sztuk. Tekst i materiał ilustracyjny nie stanowią przedmiotu zamówienia, dostarczy je Zamawiający. Materiały będą dostarczone w postaci plików tekstowych, a materiały ilustracyjne w formie plików graficznych lub wektorowych. II. Ulotki informacyjne - 3 komplety tj. 3 wzory, każdy w nakładzie 5000 egz. łącznie 15 000 egz. - format A4 składane na trzy, - druk CMYK, dwustronnie, - papier kreda matowa min. 120 g na m2, o równomiernej matowości. Tekst i materiał ilustracyjny nie stanowią przedmiotu zamówienia, dostarczy je Zamawiający. Materiały będą dostarczone w postaci plików tekstowych, a materiały ilustracyjne w formie plików graficznych lub wektorowych. III. Przewodnik Rowerem po Wigierskim Parku Narodowym - 1 komplet składający się z 3 wersji językowych, nakład łącznie 5 000 egzemplarzy, w tym - wersja w języku polskim - 3 000 egzemplarzy, - wersja w języku angielskim - 1 500 egzemplarzy, - wersja w języku niemieckim - 500 egzemplarzy, - format 16cm x 23 cm, - objętość 28 stron, - zawartość mapy, tekst, zdjęcia, - druk CMYK, - papier kreda matowa 130 -150 g na m2, o równomiernej matowości, okładka - papier min. 220 g na m2. Tekst języku polskim i materiał ilustracyjny do przewodnika nie stanowią przedmiotu zamówienia, dostarczy je Zamawiający. Materiały tekstowe będą dostarczone w postaci plików tekstowych, a materiały ilustracyjne w formie plików graficznych lub wektorowych. Tekst w języku polskim ma objętość 28 stron formatu A4 zawiera 55 600 znaków. Tekst w języku polskim ma charakter popularny i nie są w nim ujęte sformułowanie specjalistyczne. Cały tekst ma być przetłumaczony z języka polskiego na język angielski i niemiecki przez Wykonawcę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu udokumentowania spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać, że: należycie wykonał co najmniej 3 usługi o podobnym do przedmiotu zamówienia zakresie tj. ulotki i/lub broszury i/lub czasopisma drukowane w pełnym kolorze (projekt graficzny, skład i druk) zawierające fotografie i tekst w okresie ostatnich trzech lat od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takich funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć do oferty 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Każdy z wykonawców działających wspólnie składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.: 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). (Załącznik nr 4). Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyłączeniem pełnomocnictwa, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy, zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz listy, kapitałowej bądź informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania, jeśli nie dostarczy on wymaganych dokumentów na wezwanie i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wigry.win.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wigierski Park Narodowy Krzywe 82 16-402 Suwałki pokój numer 7 sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Wigierski Park Narodowy Krzywe 82 16-402 Suwałki pokój numer 7 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ograniczenie presji turystycznej na cennych przyrodniczo obszarach WPN umowa POIS.05.01.00-00-437/12-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń umożliwiających modernizację 25 elektronicznych tablic przystankowych w Suwałkach, jako udogodnienie dla osób niedowidzących
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa odzieży mundurowej, służbowej, i ochronnej przeznaczonej pracownikom Wigierskiego Parku Narodowego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na dwa zadania.
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku dyplomów w ramach projektu "Małopolski Program Wspierania Uczniów".
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- "Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji książkowych/albumów w oprawie twardej dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 5 części"
- Druk i dostawa książki Zamek Malbork w czasach wielkich mistrzów oraz zarys jego dalszych dziejów Vademecum dla zwiedzających PL, EN, DE dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Gospodarstwa edukacyjne województwa opolskiego" w ramach KSOW+
- DZP.261.22.2025 - świadczenie usługi druku offsetowego i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby FRSE.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.