Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Opole: Dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej
Numer ogłoszenia: 131547 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu , ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, faks 077 4410821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 części: Zadanie nr 1 - Dostawa odczynników monoklonalnych do oznaczania antygenów krwinek czerwonych - technika szkiełkowa i probówkowa. (Układ ABO, Rh, inne układy grupowe). Zadanie nr 2 - Dostawa odczynników do testów serologicznych. Zadanie nr 3 - Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych - (ABO, Rh, inne układy grupowe), określania alloprzeciwciał naturalnych, odpornościowych oraz autoprzeciwciał - technika mikrokolumnowa. Odczynniki z zastosowaniem do posiadanej aparatury: czytnika Banjo, inkubatorów, wirówek i pipet firmy DiaMed. Zadanie nr 4 - Dostawa krwinek wzorcowych. Krwinki z zastosowaniem do mikrometody, do posiadanej aparatury: czytnika Banjo, inkubatorów, wirówek i pipet firmy DiaMed Zadanie nr 5 - Dostawa odczynników dodatkowych do testów srologicznych. Zadanie nr 6 - Dostawa zestawów do diagnostyki przeciwciał skierowanych do antygenów krwinki płytkowej oraz antygenów HPA KL.I - metoda immunoenzymatyczna (ELISA). Zadanie nr 7 - Dostawa zestawów do oznaczania antygenów HPA 1a na płytkach krwi. Zadanie nr 8 - Dostawa odczynników umożliwiających właściwe przygotowanie próbek krwi do badań. Zadanie nr 9 - Dostawa inaktywatora przeciwciał skierowanych do antygenów z układu LEWIS oraz zestawu krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca w zakresie każdego zadania spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się on doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zamówień dotyczących dostaw odczynników objętych przedmiotem zamówienia (tj. odczynników do diagnostyki in-vitro).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
- charakterystyki oferowanych odczynników zawierające ich właściwości fizyko-chemiczne. - oświadczenia, że oferowane odczynniki spełniają zalecenia IHiT dotyczące ich aktywności i swoistości, reaktywności, mocy oraz miana, opisane w publikacji Medyczne zasady pobierania krwi, oddzielania jej składników i wydawania, obowiązujące w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi pod redakcją Magdaleny Łętowskiej, Warszawa 2011, wydanie II, oraz oświadczenie, że w przypadku, gdy walidacja odczynników tego nie potwierdzi Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z ich wysłaniem i kontrolą przeprowadzoną przez właściwą jednostkę nadrzędną, - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (potwierdzające warunek, o których mowa w pkt. 3.2 ppkt.2 SIWZ - CE lub WE), - oświadczenia wykonawcy, że oferowane odczynniki zostały zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., nr 107 poz.679 z późn. zmianami). Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie zamawiającego przedstawić dokument urzędowy potwierdzający spełnienie tego warunku.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1), - wypełniony szczegółowy formularz ofertowy (odpowiednio wg dołączonego -zał. nr 1A-1I) - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), - pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-opole.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu
ul. Kośnego 55, 45-372 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul. Kośnego 55, 45-372 Opole SEKRETARIAT pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
- Remont w budynku administracyjnym KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6 z podziałem na 2 zadania częściowe.
- Wykonanie systemu zamknięć ogniowych (montaż elektrotrzymaczy) w budynku Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu na potrzeby projektu "Równi w edukacji - POczuj dostępność".
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wynajmu powierzchni konferencyjno-szkoleniowej z usługą hotelową, cateringową oraz organizacyjną, obejmująca logistykę pobytu uczestników wizyty studyjnej w Brukseli w dniach 02-04.12.2025r
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa glukometrów wraz z oprogramowaniem oraz dostawą pasków testowych i materiałów kontrolnych na okres 36 miesięcy
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań antygenów wykonywanych u dawców krwi i jej składników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunohematologicznego w okresie 24 miesięcy
- Najem analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą materiałów
- Dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami zużywalnymi wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego - ZP/TP-17/25
- Odczynniki do badania krwi.
- Produkty lecznicze: 900 000 euro, roztwory medyczne: 80 000 euro, odczynniki: 13 500 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





