Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Łapy: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych z podziałem na części dla SP ZOZ w Łapach
Numer ogłoszenia: 131523 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach , ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 814 24 38, faks 085 814 24 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych z podziałem na części dla SP ZOZ w Łapach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych z podziałem na 19 części zgodnie z załącznikiem nr 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnego oświadczenia i dokumentów, określonych w rozdziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie). 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. Pozostałe wymagane dokumenty: 1) zalecane jest aby Ofertę sporządzić zgodnie z formularzem OFERTA, stanowiącym integralną część specyfikacji - Załącznik nr 3 ; 2) do formularza Oferta należy dołączyć następujące dokumenty: a) dokumenty - oświadczenia wymagane od wykonawców stosownie do pkt. VI specyfikacji; b) formularze cenowe ( załącznik nr 2 ) wskazujące na: - nazwę przedmiotu zamówienia, - wielkość opakowania - ilość opakowań preparatu stężonego - nazwa preparatu - cena jednostkowa netto jednego opakowania preparatu stężone - łączną wartość netto i brutto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - nazwę producenta c) dowody dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i stosowania na rynku krajowym - karty charakterystyki - środki dezynfekcyjne winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski tj. Świadectwa Rejestracji, atesty i zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych dopuszczające do stosowania w szpitalu oraz posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu: - w przypadku produktów leczniczych pozwolenie na obrót produktem leczniczym, - w przypadku produktów biobójczych: pozwolenie na obrót produktami biobójczymi. - w przypadku wyrobów medycznych: wpis do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE lub Deklarację CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej, Nie złożenie dokumentów / oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
18-100 Łapy ul. Korczaka 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach 18-100 Łapy ul. Korczaka 23 budynek administracji (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części 1-19 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji (części) 19.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łupiance Starej"
- "Zakup i dostawa agregatów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
- Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Uhowie wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce o nr. geod. 165/1, gmina Łapy.
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. MAGAZYNOWEJ W ZAMBROWIE- ETAP I
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- TP-40/25 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





