eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Przeprowadzenie badania lokalnego rynku pracy dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-04

Tarnowskie Góry: Przeprowadzenie badania lokalnego rynku pracy dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 131480 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855038, faks 032 2855038 w. 118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania lokalnego rynku pracy dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowego badania lokalnego rynku pracy na terenie powiatu tarnogórskiego, opracowanie raportu końcowego z przeprowadzonych badań wraz z wnioskami i rekomendacjami oraz opracowanie projektu powiatowego programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy. Zakres badań: I. Profil powiatu tarnogórskiego z punktu widzenia rynku pracy, gospodarka powiatu, atuty i bariery: 1. Charakterystyka powiatu od strony gospodarczej. 2. Główne zasoby i potencjał rozwojowy powiatu. 3. Prognoza demograficzna dla powiatu. 4. Dopasowanie kształcenia do popytu na pracę w powiecie. 5. Problem wykluczenia społecznego w powiecie. 6. Analiza zbieżności działań Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach ze Strategią rozwoju Powiatu Tarnogórskiego do roku 2022 (załącznik do Uchwały nr 323/1635/2010 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 14.09.2010 r., dostępny na stronie www.tarnogorski.pl). II. Struktura osób pracujących w powiecie tarnogórskim w poszczególnych sektorach gospodarczych. III. Charakterystyka osób bezrobotnych w powiecie tarnogórskim. 1. Struktura bezrobotnych w powiecie. 2. Struktura bezrobotnych ze względu na przyczynę bezrobocia, z uwzględnieniem bezrobotnych sprawujących opiekę nad dziećmi oraz bezrobotnych sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 6. 3. Osoby nadreprezentowane w populacji bezrobotnych. 4. Oczekiwania płacowe. 5. Metody poszukiwania pracy przez osoby bezrobotne. 6. Czas poszukiwania pracy. 7. Podstawowe bariery podjęcia pracy. 8. Problemy bezrobocia długookresowego. 9. Przyczyny rejestracji. 10. Korzystanie przez bezrobotnych z aktywnych programów oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach. IV. Pracodawcy - popyt na pracę w powiecie tarnogórskim. 1. Specyfika sektora przedsiębiorstw. 2. Fluktuacja zatrudnienia w przedsiębiorstwach. 3. Przyczyny zwolnień pracowników. 4. Powody odrzucenia kandydatów do pracy w procesie rekrutacji. 5. Charakterystyka oczekiwanych kompetencji. 6. Trudności pracodawców w obsadzaniu wakatów. 7. Planowane przyjęcia pracowników (w perspektywie do 3 lat). 8. Zatrudnianie absolwentów. 9. Współpraca lokalnych pracodawców z urzędem pracy. V. Diagnoza zapotrzebowania na umiejętności i kwalifikacje na powiatowym rynku pracy (struktura kwalifikacyjno - zawodowa oraz liczba poszukiwanych pracowników). 1. Analiza zapotrzebowania na szkolenia indywidualne i grupowe. 2. Analiza zapotrzebowania na staże zawodowe (zawody/specjalności). 3. Analiza zapotrzebowania na przygotowanie zawodowe dorosłych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, koordynował lub brał udział w przynajmniej 2 badaniach dot. sytuacji na rynku pracy, zakończonych opublikowaniem wyników, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 0/100) - w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) - tabela A kursów średnich walut obcych z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie był opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający będzie korzystał z tabeli A kursów średnich walut obcych dostępnych pod następującym adresem internetowym: http://rss.nbp.pl/kursy/TabelaA.xml

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej 2 osobami, w tym: - każda ze wskazanych osób musi legitymować się wykształceniem wyższym socjologicznym; - jedna ze wskazanych osób w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w przynajmniej jednym badaniu dotyczącym sytuacji na rynku pracy, natomiast druga wskazana osoba przeprowadziła lub koordynowała minimum 2 badania dotyczące sytuacji na rynku pracy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie usług Wykonawca ma wskazać, że koordynował lub brał udział w badaniach dot. sytuacji na rynku pracy, zakończonych opublikowaniem wyników, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 0/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: -poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje), zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wskazane w ogłoszeniu usługi zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony formularz ofertowy; - Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy i członków zespołu w realizacji badań dotyczącego sytuacji na rynku pracy - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują, że zmiany będą konieczne z punktu widzenia interesów Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanych przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym, 2) zmiany osób wykonujących zamówienie wskazanych w ofercie w przypadkach: - choroby lub innych zdarzeń losowych; - nie wywiązania się z obowiązków wynikających z umowy; - jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja itp.). Nowa osoba musi posiadać kwalifikacje nie niższe niż posiada osoba, która będzie zastępowana. 3) innym niż wymienione wyżej, ale z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.tarnowskiegory.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry sekretariat, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.