eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, klejów różnych i innych artykułów malarskich - Nr 8/13/N

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-04

Dęblin: Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, klejów różnych i innych artykułów malarskich - Nr 8/13/N
Numer ogłoszenia: 131448 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81924 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, klejów różnych i innych artykułów malarskich - Nr 8/13/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: farb, lakierów, rozpuszczalników, klejów różnych i innych artykułów malarskich, zwanych dalej materiałami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ tj.: formularzu ofertowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części: Gr. I - A i B - Wydział Infrastruktury Gr. II - Służba Łączności i Informatyki Gr. III - Służba Czołgowo-Samochodowa Gr. IV - Służba Inżynieryjno-Saperska Gr. V A i B - Służba ZLT oraz NOSP i WR 3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup i podgrup - A i B. 4. Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia - w formularzu ofertowym jest mowa o materiałach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu materiały w ilościach i o cechach spełniających wszystkie wymagania określone w formularzu ofertowym w następujących terminach: - grupa III Służba Czołgowo-Samochodowa, grupa IV Służba Inżynieryjno-Saperska - jednorazowo, w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy; - grupa I Wydział Infrastruktury, grupa V służba ZLT oraz NOSP i WR - jednorazowo, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy; - grupa II Służba Łączności i Informatyki - jednorazowo, nie później niż do dnia 31.10.2013 roku, jednak nie wcześniej niż 01.10.2013 roku. 6. Wszystkie dostarczone przez wykonawcę materiały dla grup I-V muszą być nowe i oryginalne, pochodzić z bieżącej produkcji oraz nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania. Ponadto dostarczone materiały powinny być opakowane w szczelne, fabryczne, nienaruszone opakowania, posiadające znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt, a także dokładnie określony termin przydatności do użycia lub ważności. 7. Dostawa materiałów powinna nastąpić do miejsca wskazanego przez zamawiającego, tj. do następujących magazynów 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - JW. 4929: grupa I - do magazynu Wydziału Infrastruktury - Dęblin, Lotnisko; grupa II - do magazynu Służby Łączności i Informatyki - Dęblin, Lotnisko; grupa III - do magazynu Służby Czołgowo-Samochodowej - Dęblin, Lotnisko; grupa IV - do magazynu Służby Inżynieryjno-Saperskiej - Dęblin, Twierdza; grupa V A - do magazynu Służby ZLT Dęblin - Lotnisko, budynek 64 oraz grupa V B do magazynu służby NOSP i WR - Dęblin Twierdza 8. Dostawa materiałów winna nastąpić w dzień pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.00-13.00- w przypadku dostawy materiałów z grupy I formularza ofertowego; 8.00-14.00 - w przypadku dostawy materiałów z grupy II, III, IV, V formularza ofertowego. 9. O dokładnym terminie dostawy wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem w kontaktach roboczych telefonicznie lub faksem. 10. Dostarczone materiały muszą być dopuszczone do obrotu powszechnego, być zgodne z Polskimi Normami oraz spełniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w formularzu ofertowym. Wraz z dostawą materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty dopuszczające poszczególne materiały do powszechnego stosowania - karty charakterystyki preparatów chemicznych niebezpiecznych, atesty higieniczne, deklaracje zgodności itp., zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach Dz. U. Nr 63, poz. 322, z późn. zm., o ile są wymagane dla danego materiału. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały do miejsc wskazanych w pkt. 7 dla grup I-V - na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru dostarczonych materiałów przez zamawiającego niebezpieczeństwo związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 12. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych materiałów zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym w pkt.7 przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych materiałów zostanie sporządzony protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały posiadające następujące terminy ważności i przydatności do użycia zgodnie z formularzem ofertowym, liczone od daty dokonania dostawy jej odbioru przez zamawiającego: grupa I: - co najmniej 2 miesiące - materiały z poz. 24 oraz poz. 54 formularza ofertowego, - co najmniej 5 miesięcy - materiały z poz. 23 formularza ofertowego, - co najmniej 11 miesięcy - materiały z poz. 14, poz. 15, poz. 38, poz. 39, poz. 40, poz. 41, poz. 42, poz. 49, p z. 50, poz. 51, poz. 52, poz. 53, poz. 55, poz. 56, poz. 57, poz. 58 formularza ofertowego, - co najmniej 17 miesięcy - poz. 10 formularza ofertowego, - co najmniej 23 miesiące - poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5, poz. 6, poz. 7, poz. 8, poz. 9, poz. 11, poz. 12, poz. 13, poz. 16, poz. 17, poz. 18, poz. 20, poz. 21, poz. 22, poz. 25, poz. 27, poz. 28, poz. 29, poz. 30, poz. 31, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 35, poz. 36, poz. 37, poz. 43, poz. 44, poz. 45, poz. 46, poz. 47, poz. 48 formularza ofertowego, - co najmniej 35 miesięcy - poz. 19, poz. 26 formularza ofertowego. grupa II, III, IV, V- termin przydatności do użycia co najmniej 12 miesięcy. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 44.81.00.00 - Farby 44.82.00.00 - Lakiery 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki 44.83.11.00 - Mastyksy 24.91.00.00 - Kleje 44.83.00.00 - Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki 44.83.10.00 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wydział Infrastruktury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EWIR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 11, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41811,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46869,95

  • Oferta z najniższą ceną: 46869,95 / Oferta z najwyższą ceną: 109961,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Służba Łączności i Informatyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługową FENIX Joanna Dobrowolska, ul. Piastowska 40, 47-200 Kędzierzyn Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6343,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5201,67

  • Oferta z najniższą ceną: 5201,67 / Oferta z najwyższą ceną: 9094,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Służba Czołgowo-Samochodowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa FENIX Joanna Dobrowolska, ul. Piastowska 40, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22451,19

  • Oferta z najniższą ceną: 15708,33 / Oferta z najwyższą ceną: 26609,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Służba Inżynieryjno-Saperska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EWIR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 11, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12745,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13483,78

  • Oferta z najniższą ceną: 13483,78 / Oferta z najwyższą ceną: 19331,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Służba ZLT oraz NOSP i WR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EWIR Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 11, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11673,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10735,72

  • Oferta z najniższą ceną: 10735,72 / Oferta z najwyższą ceną: 21786,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.