Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Łódź: Wykonanie prac polegających na przebudowie klatki schodowej w budynku biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych O/T Warszawa Filia w Łodzi, związanych z montażem windy oraz platformy dla osób niepełnosprawnych na nieruchomości położonej w Łodzi, przy ul. Północnej 27/29 - dz. Nr ew. 170/4
w obrębie S-01
Numer ogłoszenia: 131374 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi , ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, faks 042 632 9133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac polegających na przebudowie klatki schodowej w budynku biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych O/T Warszawa Filia w Łodzi, związanych z montażem windy oraz platformy dla osób niepełnosprawnych na nieruchomości położonej w Łodzi, przy ul. Północnej 27/29 - dz. Nr ew. 170/4 w obrębie S-01.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na przebudowie głównej klatki schodowej w istniejącym budynku biurowym ANR w Łodzi, związanych z montażem szybu windowego w przestrzeni duszy schodów oraz montażem platformy dla osób niepełnosprawnych na nieruchomości położonej w Łodzi, przy ul. Północnej 27/29 - dz. Nr ew. 170/4 w obrębie S-01. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projektach budowlanych przebudowy klatki schodowej (architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne), opisach technicznych do części budowlanej oraz instalacyjnej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (część budowlana i instalacyjna), kosztorysach nakładczych wykonanych metodą szczegółową (budowlany i instalacyjny).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cena 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez złożenie zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub odpisu z właściwego rejestru sądowego w zakresie robót polegających na wykonywaniu sieci cieplnych. b) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Należy wykazać się wykonaniem co najmniej dwóch podobnych robót o wartości powyżej 500.000,00 zł każda wraz z potwierdzeniem należytego wykonania w postaci referencji. c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży wymaganej prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia oraz posiadającymi ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł. e) Udzielenie 36 miesięcznej gwarancji jakości na całość wykonanych robót. f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach (art. 25 ustawy), jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dokumenty wymagane: 1. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych i montażu wind, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł . 3. Załącznik nr 3 do formularza ofertowego - kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony zgodnie ze wzorem. 4. Załącznik nr 4 do formularza ofertowego zgodnie ze wzorem zawierający m.in. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP, Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust.1 w szczególności, że firma nie zalega z uiszczaniem, żadnych podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art.24 ust.1 pkt 3), 5. Załącznik nr 5 do formularza ofertowego - Dokumenty potwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada właściwe uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymaganych prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - złożenie (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, wydanych dla osoby mającej pełnić obowiązki kierownika budowy, 6. Załącznik nr 6 do formularza ofertowego - pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę i potwierdzających dokumenty za zgodność z oryginałem, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7. Załącznik nr 7 do formularza ofertowego - wykaz i referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie co najmniej dwóch robót tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 500 000,00 zł każda. B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w Dziale VI pkt A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi, ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, pok. 316.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi, ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, pok. 316.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.133.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 2 części: Część 1: Pomorska 14 Część 2: Franciszkańska 71
- W-5 ZP/5/2025 - dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej.
- Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim DK-72 w km 160+987.
- DEA OZPA 272.15.2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mineralizatora mikrofalowego MARS 6.
- Dostawa sprzętu drukującego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Modernizacja pionu żywienia Przedszkola Miejskiego nr 98 w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 4 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ujść wód podziemnych, przebudowa SUW oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Ryki"
- Modernizacja pionu żywienia Przedszkola Miejskiego nr 98 w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 4 w Łodzi
- BUDOWA PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PRZEDSZKOLU NR 16 W CHORZOWIE PRZY UL. BRZOZOWEJ 9
- Modernizacja wybranych pomieszczeń PUM w budynku Rektoratu w celu umożliwienia prowadzenia zwiększonej liczby zajęć ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
- Utworzenie żłobka gminnego "Kraina Malucha" w Nowej Wsi w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wsparcie aktywności mieszkańców obszarów wiejskich - rewitalizacja placu zabaw w Siekierczynie Dolnym
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.