Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Radom: Wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków
dla 19 obrębów jednostki ewidencyjnej Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie
Numer ogłoszenia: 13132 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0483655801 w. 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla 19 obrębów jednostki ewidencyjnej Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków dla 19 obrębów jednostki ewidencyj-nej Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie. Całość prac dzieli się na 3 obiekty (części). Każdy obiekt stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Dokumentację określającą szczegółowo przedmiot zamówienia zawarto w Projekcie modernizacji komplek-sowej ewidencji gruntów i budynków dla obrębów jednostki ewidencyjnej Przytyk (96 kart), wraz ze zmiana-mi (1 karta), który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanym w dalszej treści Projektem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: dla III obiektu - 3 300,00 zł. dla IV obiektu - 2 800,00 zł. dla VI obiektu - 2 400,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami) oraz spełniają niżej wymienione warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej - zgodnie art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zmianami), 2) Dysponują osobami, które posiadają kwalifikacje określone w: a) art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zmianami). Do wykonania zamówienia zapewnią co najmniej: - jedną osobę posiadającą uprawnienia w przypadku złożenia oferty na jedną z wymienionych części (obiektów), - dwie osoby posiadające uprawnienia w przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej z wymienionych części (obiektów)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Podpisane oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (druk oświadczenia - zał. Nr II). 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 6 ust. 1): Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający status prawny wykonawcy tj. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez gminy potwierdzają-ce, że profil działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zmianami), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania dokumentów ofertowych - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 3) W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 6 ust. 2): a) Wykaz osób - Zał. Nr III, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień o których mowa: - w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednoli-ty Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zmianami), tj. uprawnienia zawodowe z zakresu: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, rozgraniczanie i podziały nieruchomości (grun-tów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, - w § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4.06.1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późniejszymi zmianami) tj. upoważnienie wojewody mazowieckiego. 4) dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, pok. 310.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 021.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekt III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb Kaszewska Wola pow. 348 ha 326 dz. Obręb Kolonia KaszewskaWola pow. 256 ha 331 dz. Obręb Kolonia Studzienice pow. 80 ha 180 dz. Obręb Sewerynów pow. 185 ha 211 dz. Obręb Suków pow. 253 ha 333 dz. Obręb Sukowska Wola pow. 721 ha 1001 dz. Obręb Studzienice pow. 341 ha 436 dz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiekt IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb Podgajek Wschodni pow. 99 ha 283 dz. Obręb Podgajek Zachodni pow. 144 ha 213 dz. Obręb Przytyk pow. 284 ha 800 dz. Obręb Stefanów pow. 199 ha 490 dz. Obręb Zameczek Kolonia pow. 558 ha 579 dz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiekt VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb Jabłonna pow. 295 ha 408 dz. Obręb Kolonia Jabłonna pow. 78 ha 74 dz. Obręb Jagodno pow. 65 ha 61 dz. Obręb Stary Młyn pow. 50 ha 87 dz. Obręb Słowików pow. 140 ha 329 dz. Obręb Wrzos pow. 339 ha 491 dz. Obręb Żerdź pow. 370 ha 550 dz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa serwerów, macierzy dyskowych oraz elementów wyposażenia serwerowni dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu.
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego mającego na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonej przy ul. Wierzbickiej w Radomiu.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie częściowego remontu w budynkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Radomiu, Szydłowcu, Grójcu, Zwoleniu i Kozienicach.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowo- przetargowej modernizacji przestrzeni publicznej wokół stawu na terenie Cmentarza Powstańców Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie nadania nowych identyfikatorów działkom ewidencyjnym, budynkom i lokalom
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną od ul. Towarowej do terenów PKP w Piotrkowie Trybunalskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Kańczuga"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn: ,,Budowa ścieżki rowerowej w ramach Wiślane Trasy Rowerowe. Etap III i IV".
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP Nr 2206W Krawcowizna - Kąty Wielgi, gm. Strachówka"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.