Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Zawiercie: sukcesywna dostawa artykułów medycznych według pakietów
Numer ogłoszenia: 131173 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96013 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, ul. Piłsudskiego 80, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722011, faks 032 6710614.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa artykułów medycznych według pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: sukcesywna dostawa artykułów medycznych według pakietów: Pakiet I system próżniowy, Pakiet II igły, strzykawki i cewniki, Pakiet III sprzęt jednorazowy inne, Pakiet IV artykuły do sterylizacji, Pakiet V elektromedycyna, Pakiet VI podkłady i serwety, Pakiet VII nici chirurgiczne, Pakiet VIII środki opatrunkowe, Pakiet IX artykuły do rehabilitacji, Pakiet X artykuły medyczne wielorazowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 265000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZ Cormay S.A., ul.Wiosenna 22, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 57108,50
- Oferta z najniższą ceną: 57108,50 oferta z najwyższą ceną: 57108,50
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezal S.A., ul.Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14391,80
- Oferta z najniższą ceną: 14391,80 oferta z najwyższą ceną: 15853,50
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys Sp. z o.o., ul.Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 65061,50
- Oferta z najniższą ceną: 65061,50 oferta z najwyższą ceną: 78424,95
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet IV
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Informer Med Sp. z o.o., ul.Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6931,50
- Oferta z najniższą ceną: 6931,50 oferta z najwyższą ceną: 6931,50
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet V
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezal S.A., ul.Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7721,08
- Oferta z najniższą ceną: 7721,08 oferta z najwyższą ceną: 9592,94
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet VI
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezal S.A., ul.Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29201,60
- Oferta z najniższą ceną: 29201,60 oferta z najwyższą ceną: 29172,20
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet VII
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys Sp. z o.o., ul.Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11443,20
- Oferta z najniższą ceną: 11443,20 oferta z najwyższą ceną: 18272,88
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet X
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezal S.A., ul.Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8108,96
- Oferta z najniższą ceną: 8108,96 oferta z najwyższą ceną: 9175,25
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich - 2 Zadania
- "Adaptacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Zawierciu". Postępowanie 2.
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku na potrzeby komórek organizacyjnych i oddziałów Szpitala Wielospecjalistycznym im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego 2
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa rękawic sterylnych - powtórzenie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.