eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń administracyjno - gospodarczych do budynku SGS w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Nowy Sącz: Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń administracyjno - gospodarczych do budynku SGS w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 131063 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu , ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, faks 018 415 37 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń administracyjno - gospodarczych do budynku SGS w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do pomieszczeń administracyjno - gospodarczych do budynku SGS w Nowym Sączu tj: CZĘŚĆ I - SPRZĘT KWATERUNKOWY Biurko pod komputer A szt. 2 Biurko pod komputer B szt. 11 Biurko pod komputer C szt. 2 Biurko pod komputer D szt. 1 Biurko pod komputer E szt. 1 Stolik A szt. 2 Stolik pod komputer A szt. 1 Stolik pod komputer B szt. 1 Biurko szt. 2 Szafka mała A szt. 2 Szafka mała B szt. 1 Szafa ubraniowa A szt. 3 Szafa ubraniowa dzielona szt. 1 Regał otwarty na segregatory A szt. 1 Szafa ubraniowa B szt. 1 Szafa ubraniowa drewniana szt. 1 Regał otwarty na segregatory B szt. 1 Szafa na dokumenty szt. 1 Szafa biurowa zamknięta szt. 3 Wieszak ścienny A szt. 9 Wieszak ścienny B szt. 8 Zabudowa kuchenna A kpl. 1 Zabudowa kuchenna warsztaty kpl. 1 Zabudowa kuchenna B kpl. 1 Stół kuchenny szt. 11 Szafka na detergenty szt. 1 Regał biurowy otwarto-zamknięty szt. 3 Stolik B szt. 1 Krzesło obrotowe szt. 19 Krzesło A szt. 27 Krzesło B szt. 18 Krzesło twarde szt. 20 Fotel finka szt. 2 Lustro ścienne szt. 17 CZĘŚĆ II - SZAFY STALOWE I MEBLE STALOWE Szafa ubraniowa BHP metalowa szt. 10 Ławka jednostronna szt. 8 Szafa ubraniowa BHP metalowa 400 szt. 4 Szafa metalowa szt. 1 Szafa metalowa kl. A POUFNE szt. 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Rozszerzenie dostawy do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 39.13.21.00-7, 39.14.14.00-6, 39.13.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności, przy czym okoliczności będących podstawą zmian nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego (na biurze przepustek) lub na adres Karpacki Oddział Straży Granicznej, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz 8, skrytka pocztowa nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT KWATERUNKOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń administracyjno - gospodarczych do budynku SGS w Nowym Sączu tj: Biurko pod komputer A szt. 2 Biurko pod komputer B szt. 11 Biurko pod komputer C szt. 2 Biurko pod komputer D szt. 1 Biurko pod komputer E szt. 1 Stolik A szt. 2 Stolik pod komputer A szt. 1 Stolik pod komputer B szt. 1 Biurko szt. 2 Szafka mała A szt. 2 Szafka mała B szt. 1 Szafa ubraniowa A szt. 3 Szafa ubraniowa dzielona szt. 1 Regał otwarty na segregatory A szt. 1 Szafa ubraniowa B szt. 1 Szafa ubraniowa drewniana szt. 1 Regał otwarty na segregatory B szt. 1 Szafa na dokumenty szt. 1 Szafa biurowa zamknięta szt. 3 Wieszak ścienny A szt. 9 Wieszak ścienny B szt. 8 Zabudowa kuchenna A kpl. 1 Zabudowa kuchenna warsztaty kpl. 1 Zabudowa kuchenna B kpl. 1 Stół kuchenny szt. 11 Szafka na detergenty szt. 1 Regał biurowy otwarto-zamknięty szt. 3 Stolik B szt. 1 Krzesło obrotowe szt. 19 Krzesło A szt. 27 Krzesło B szt. 18 Krzesło twarde szt. 20 Fotel finka szt. 2 Lustro ścienne szt. 17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZAFY STALOWE I MEBLE STALOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń administracyjno - gospodarczych do budynku SGS w Nowym Sączu tj: Szafa ubraniowa BHP metalowa szt. 10 Ławka jednostronna szt. 8 Szafa ubraniowa BHP metalowa 400 szt. 4 Szafa metalowa szt. 1 Szafa metalowa kl. A POUFNE szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.14.14.00-6, 39.13.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.