To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-17
Katowice: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji sprzedaży i dostawy biletów lotniczych BZP/013/00000/14
Numer ogłoszenia: 130899 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107201 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji sprzedaży i dostawy biletów lotniczych BZP/013/00000/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych dla pracowników, studentów i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz osób niebędących pracownikami. 2.Bilety, o których mowa powyżej mają być dostarczane w ciągu 12 godzin od momentu wykupu do siedziby Zamawiającego. Strony dopuszczają dostawę biletów drogą elektroniczną, o ile wybrane linie lotnicze akceptują bilet elektroniczny. 3.W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wyszukania optymalnego połączenia lotniczego pod względem kosztu, trasy i czasu trwania podróży uwzględniając preferencje Zamawiającego; b)podawaniu, co najmniej trzech wariantów połączeń lotniczych na jedno zapytanie Zamawiającego (uwzględniając połączenia oferowane przez tanie linie lotnicze jeśli takie istnieją); c)stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży; d)bezpłatnym dostarczaniu, na koszt i ryzyko Wykonawcy, biletów lotniczych w miejsce wskazane przez Zamawiającego; e)informowaniu o zbliżających się terminach wykupu przy dokonanych wcześniej rezerwacjach; f)obsługi w przypadku ewentualnych reklamacji składanych do przewoźnika w zakresie usług objętych zamówieniem; g)wyznaczenia pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego; h)sporządzania na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze; i)zwrotu biletu w przypadku odwołania wyjazdu a tym samym zwrotu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy; j)gromadzenia punktów w programach lojalnościowych w imieniu i na konto Zamawiającego, k)udzielania bezpłatnej pomocy i doradztwa w przypadku wystąpienia problemów podczas podróży, 4.Wyloty i powroty mogą następować w każdym dniu tygodnia bez względu na fakt, czy jest to dzień pracy Zamawiającego czy też nie. 5.Zamawiający dokonywać będzie zlecenia zamówienia telefonicznie lub drogą elektroniczną, 6.Zamawiającemu przysługuje prawo porównania cen biletów lotniczych oferowanych przez Wykonawcę z cenami biletów lotniczych oferowanych przez inne biura lub przez przewoźników w sprzedaży bezpośredniej. 7.Cena opłaty transakcyjnej musi być wyższa niż 0 zł i musi być podana w polskich złotych, cyfrowo i słownie oraz określona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8.Zamówienie nie dotyczy biletów lotniczych refundowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach w związku z przyjazdami gości z zagranicy. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a)dysponował co najmniej dwoma kasjerami biletowymi, b)dysponował co najmniej dwoma terminalami biletowymi lotniczymi, c)zapewnił obsługę pracowników, studentów i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz osób nie będących pracownikami, zwanych dalej osobą wyjeżdżającą lub wyjeżdżającymi, poprzez linię telefoniczną help-desk, umożliwiającą dokonanie zmian lub rezygnacji z biletu w przypadkach losowych poza godzinami pracy biura, d)zapewnił obsługę wyjeżdżających przez dwie niezależne linie telefoniczne, w tym co najmniej jedną faksową oraz dwa adresy poczty elektronicznej. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt. 3 niniejszej SIWZ oraz w formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym wzór umowy - w szczególności w § 3 do §7. 11.Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej ramach następujących projektów: a) European Academic Network for Open Innovation - w ramach Lifelong Learning Programme - ERASMUS - ENW b)New innovative solutions to adapt governance and management of public infrastructure and services to demographic change in shrinking regions and cities of CE - w ramach Programu Europa Środkowa c)Erasmus d)Absolwenci Uniwersytetu Ekonomicznego na Europejskim Rynku Pracy II (Europrofis 2) w ramach programu LLP Leonardo da Vinci 12.Zamówienie jest także współfinansowane ze środków projektu: Wsparcie internacjonalizacji. Wzmocnienie relacji między uczelnią, kandydatami, studentami, absolwentami i pracownikami przy wykorzystaniu nowych mediów. W ramach FSS - Fundusz Stypendialny i Szkoleniowy oraz z programów CEEPUS REDENE oraz CEEPUS IEIBE.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: a)European Academic Network for Open Innovation-w ramach Lifelong Learning Programme - ERASMUS - ENW b)New innovative solutions to adapt governance and management of public infrastructure and services to demographic change in shrinking regions and cities of CE-Europa Środkowa c)Erasmus d)Absolwenci UE na Europejskim Rynku Pracy II (Europrofis 2)-LLP Leonardo da Vinci. Wsparcie internacjonalizacji -FSS - Fundusz Stypendialny i Szkoleniowy oraz z programów CEEPUS REDENE oraz CEEPUS IEIBE..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
- FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL Sp. z o. o., Ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 825006,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 825006,15
Oferta z najniższą ceną: 825006,15 / Oferta z najwyższą ceną: 825006,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników
- Przedłużenie/odnowienie na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 365 E3 (w tym Teams) lub równoważnego
- Przebudowa skrzyżowania ul. Barcelońskiej - Grottgera w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
- "KMP Gliwice - wykonanie projektu budowlanego oraz remontu przyłącza instalacji c.o."
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
- Organizacja i realizacja wyjazdów edukacyjnych, wizyt studyjnych oraz wyjazdów na zajęcia na uczelnie wyższe "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji 2-dniowego wyjazdu studyjnego do województwa kujawsko-pomorskiego szlakiem gospodarstw opiekuńczych [...]
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.