Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Kraków: Dostawa wyposażenia pokoi w domach studenckich AGH w Krakowie z grupy CPV 172 (koce, kołdry itp.)- ZP/0268/2008
Numer ogłoszenia: 130856 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax (012) 6173595, 6173363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pokoi w domach studenckich AGH w Krakowie z grupy CPV 172 (koce, kołdry itp.)- ZP/0268/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na Miasteczko Studenckie AGH w Krakowie artykuły z grupy CPV 172 (koce, kołdry, pościel, materace, pokrowce na materace.) stanowiące wyposażenie pokoi studenckich. Zamówienie cząstkowe 1 Dostawa pokrowców na materace (355 sztuk) i materacy z pokrowcami (930 kompletów) Zamówienie cząstkowe 2 Dostawa 410 sztuk kocy Zamówienie cząstkowe 3 Dostawa 670 sztuk kołder Zamówienie cząstkowe 4 Dostawa pościeli (1660 sztuk poszew, 2160 sztuk poszewek, 1810 sztuk prześcieradeł)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 17.21.11.00 - Koce Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.11.00 - Koce Oryginalny kod CPV: 17.21.23.00 - Pokrowce na materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.23.00 - Pokrowce na materace Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty: 1.)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- (zał. nr 2 SIWZ). 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamówienia cząstkowe 1 i 4 1a). zrealizował w okresie ostatnich 3 lat dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na łączną kwotę minimum 150.000,- zł, w tym wykonał przynajmniej jedno zamówienia o wartości minimum 30 000 zł Zamówienia cząstkowe 2 i 3 1b) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na łączną kwotę minimum 30.000,- zł, 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wymagane dokumenty 3 . Wykaz zrealizowanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie , 4 . Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz Oferty. 2 Podpisany wzór umowy 3 Dokument gwarancyjny 4 Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5 Formularz Specyfikacji Cenowej 6 Dokumenty wymienione w pkt. 5.2. SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MS AGH, ul. Rostafińskiego 7a, 30-072 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat MS AGH, ul. Rostafińskiego 7a, 30-072 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pokrowców na materace (355 sztuk) i materacy z pokrowcami (930 kompletów).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Materace z pokrowcami o wymiarach: 1) 1950 x 900 x 100 mm - 925 kompletów,. 2) 1950 x 1200 x 100 mm - 5 kompletów,. 2. Pokrowce na materace o wymiarach: 1) 1950 x 900 x 100 mm - 180 szt. 2) 1950 x 800 x 100 mm - 160 szt 3) 1950 x 1200 x 100 mm - 15 szt Materace wykonane z bezfreonowej pianki elastycznej o gęstości 25 kg/m3 obszyte pokrowcem pełnym z tkaniny kolorowej wzorzystej typu Policoton drukowany, Pokrowce zapinane na boku krótszym na rzep - wzór tkaniny do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1, 17.21.23.00-4, 36.13.31.12-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 410 sztuk kocy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koc o wymiarach 2000 x 1500 mm Typ AROSA, jakość I 80 % PAN, 16 % bawełna. Kolor: jedna strona ciemny brąz, druga strona beż, wszystkie boki obszyte taśmą koloru ciemny brąz. Dopuszcza się wzorzyste wykonanie kolorami brąz/beż po wyborze wzoru przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Odcień kolorów do wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.11.00-1, 17.21.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 670 sztuk kołder.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kołdry antyalergiczne o wymiarach 1600 x 2000 mm Wkład: włókna poliestrowe rurkowe termiczne skręcane HOLLOW poszycie policoton jednobarwna pikowana kolor do wyboru przez Zamawiającego. Waga wsadu 1,6 kg. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w od 01-09-2008 do 12-09-2008 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1, 17.21.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008; Zakończenie: 12.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pościeli (1660 sztuk poszew, 2160 sztuk poszewek, 1810 sztuk prześcieradeł).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poszwa o wymiarach 2000 x 1600 mm - 1660 sztuk. Wykonanie: Tkanina kolorowa drukowana - bawełna 100 % klasy KORAL o gramaturze 140 g/m2, ,wykurcz 2 - 4 %. Zapięcie zastąpione na boku krótszym zakładką szerokości 25 cm. Wzór tkaniny do wyboru przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2. Poszewka o wymiarach 800 x 700 mm - 2160 sztuk. Wykonanie: Tkanina kolorowa drukowana - bawełna 100 % klasy KORAL o gramaturze 140 g/m2, wykurcz 2 - 4 %. Zapięcie zastąpione na boku krótszym zakładką szerokości 20 cm. Wzór tkaniny do wyboru przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 3. Prześcieradło o wymiarach 2100 x 1500 mm - 1810 sztuk. Wykonanie: Tkanina biała bawełna 100 % o gramaturze 170g/m2, wykurcz 2 - 4 %, brzegi obrąbione. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w od 01-09-2008 do 12-09-2008 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008; Zakończenie: 12.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia kwatermistrzowskiego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa wyposażenia meblowego do Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- "Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań na rzecz ochrony ludności w okresie zapobiegania i reagowania na zagrożenia oraz usuwania skutków ich wystąpienia" - sprzęt ratowniczy"
- Zakup zasobów kwaterunkowych niezbędnych do uruchomienia zastępczych miejsc szpitalnych na terenie Gminy Wągrowiec
więcej: Materace »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





