Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Kaczory: Rozbudowa szkoły podstawowej o budynek hali sportowej wraz z łącznikiem w miejscowości Dziembowo - I etap
Numer ogłoszenia: 130830 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kaczory, ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie, tel. 067 2842371, 2842372 w. 27, fax 067 2841233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa szkoły podstawowej o budynek hali sportowej wraz z łącznikiem w miejscowości Dziembowo - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z rozbudową szkoły podstawowej w Dziembowie (Gmina Kaczory) o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem. Zakres robót obejmuje wykonanie obiektu parterowego typu halowego z funkcją uzupełniającą socjalno-administracyjną i widownią na piętrze - antresoli, połączonym z istniejącą szkołą łącznikiem dwukondygnacyjnym, niepodpiwniczonym o funkcji hallu głównego z częścią dydaktyczną i sanitarną. Zakres robót nie obejmuje zagospodarowania działki. Dane techniczne obiektu: Pow. zabudowy projektowanej hali sportowej wraz z łącznikiem - 767,80 m2, Powierzchnia użytkowa obiektu projektowanego - 948,20 m2, Kubatura obiektu projektowanego - 5842,30 m3. Dane konstrukcyjno-materiałowe: a) Ławy i stopy fundamentowe - żelbetowe, wylewane na mokro z betonu B-20, zbrojone stalą A-III 34GS i A-0 ST0S. b) Ściany fundamentowe z bloczków betonowych M6 na zaprawie cementowej marki 50. c)Ściany nośne z bloczków silikatowych klasy 15 na zaprawie cementowo-wapiennej marki 30. d) Stropy - prefabrykowane kanałowe o rozpiętości do 6 m oraz wylewki w postaci płyty żelbetowej gr. 18 cm wylewane na budowie z betonu B20. e)Nadproża prefabrykowane typu L. f) Wieńce zbrojone prętami 4fi12 ze stali A-III, strzemiona fi6 ze stali A-0 co 18 cm. g) Schody - żelbetowe monolityczne, wylewane na budowie z betonu B20, zbrojone stalą A-III, A-0. Grubość płyty 12 i 15 cm. h)Trybuny - monolityczne w postaci płyty jedno- i dwuprzęsłowej. i) Słupy - żelbetowe monolityczne z betonu B20, zbrojone stalą A-III, A-0. j) Dach - konstrukcja mieszana krokwiowa z drewna sosnowego C30 o wilgotności 15%; nachylenie połaci dachowych 33°. k) Konstrukcja główna dachu sali sportowej - kratownice stalowe o rozpiętości 12,30 m; kratownice podparte przegubowo i przegubowo przesuwnie na słupach żelbetowych. Płatwie - stalowe, jako belka wieloprzęsłowa. l) Izolacje przeciwwilgociowe: posadzek na gruncie - 2xfolia budowlana gruba, dachu - wiatro- i paraizolacja, pionowa ścian fundamentowych - ABIZOL R+P. m) Izolacje termiczne: ścian zewnętrznych - styropian 12 cm, posadzek parteru - styropian FS 20 - 5 cm, dachu - wełna mineralna 20 cm między belkami. Elementy wykończeniowe wewnętrzne: a) Okna PCV w kolorze białym, drzwi wewnętrzne drewniane, wejścia do szkoły na systemach aluminiowych w kolorze brązowym. b)Okna połaciowe typu WELUX GHL - w niszy sali sportowej nad widownią. c) Tynki - cementowo-wapienne; w umywalniach, szatniach i WC - płytki ceramiczne glazurowane do wysokości 2 m. d) Strop w części podwieszany - płyta kartonowo-gipsowa na ruszcie stalowym. e) Ściany działowe wewnętrzne - z pustaków gazobetonowych gr. 6 i 12 cm. f) Posadzki w korytarzu i hallu parteru i piętra - granitogres; w umywalniach i WC - terakota; w szatniach i magazynie sprzętu - tarket. g) Podłoga sali sportowej DD Linodur Sport w kolorze naturalnym. h) Parapety - plastikowe w umywalniach i szatniach; na sali sportowej wzmocnione. i) Balustrada oddzielająca płytę sportową od korytarza oraz balustrada widowni o wysokości 1,10 m z laminatów ATJ, na szkielecie aluminiowym. j) Kabiny natryskowe i WC oraz szafki ubraniowe wykonane z laminatów systemowych ATJ. k)Sala sportowa - malowanie trwałe do wysokości 2,80 m w kolorze oraz podbitka konstrukcji dachowej z blachy T-16. l) Ściana działowa pomiędzy salą sportową a szatniami wykonana w przyziemiu na wysokości 20 cm z pustaków szklanych przezroczystych, pozostała część z cegły silikatowej. Elementy wykończeniowe zewnętrzne: a) Tynki - mineralne zacierane. b) Elementy drewniane dachu oraz wykończeniowe krużganków w kolorze ciemny brąz. c) Wykończenie dachu - opierzenia, rynny i rury spustowe - miedziane lub tytanowo-cynowe. d) Okna i drzwi zewnętrzne w kolorze białym. e) Dachówka ceramiczna (Esówka). f) Cokół oraz elementy elewacji, słupy i murki krużganków - płytki elewacyjne klinkierowe i cegła klinkierowa. Instalacje i przyłącza: a) instalacja wody, b) instalacja kanalizacji sanitarnej, c)instalacja c.o., d) instalacja wentylacji, e) instalacja gazu wraz z kotłownią, f) przyłącze wody, g) przyłącze kanalizacji sanitarnej, h) instalacja ppoż. Zakres ilościowy i rzeczowy określony jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej złączniki nr 6-10 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości 20.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na wykonane roboty udzielą minimum 3 lata gwarancji, zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 1. Wypełniony formularz (oferta) stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. oświadczenie o treści zgodnej z wzorem określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8. wykaz osób z kadry kierowniczej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wchodzące w skład kadry kierowniczej, 9. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. kosztorys ofertowy, 11. dowód wniesienia wadium, 12. parafowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji, 13. oświadczenie o okresie udzielenia na wykonane roboty gwarancji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kaczory.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Kaczory, ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, pokój nr 6 za cenę 400,00 zł.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: --
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: --
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Kaczory, ul. Dworcowa 22, 64-810 Kaczory, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Kaczory zamierza na niniejszy projekt złożyć wniosek o dofinansowanie w ramach WRPO na lata 2007-2013, Działanie 5.2. - Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego
INNE PRZETARGI KACZORY
więcej: przetargi KACZORY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.