eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko ŚląskieWykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Miasteczko Śląskie: Wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim
Numer ogłoszenia: 130755 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 393 80 01, fax 032 393 80 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Miejskiego w ramach zadania Wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim. Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac zgodnie z przedmiarami robót: -- roboty remontowe - remont pokrycia dachowego wraz z wymianą blachodachówki, w tym szczegółowy zakres robót: --- remont kominów, ław kominiarskich i barier śniegowych, --- odwrócenie spadku połaci dachowych w narożach dobudówki, --- wymiana blach okapowych wraz z dociepleniem dachu wełną mineralną (likwidacja mostków termicznych), --- wymiana pokrycia dachowego z blachodachówki powlekanej - 365,760 m2, --- remont instalacji odgromowej przy wymianie pokrycia dachowego, --- podgrzewanie rynien i rur spustowych; -- roboty remontowe - wymiana stolarki drzwiowej: --- drzwi wewnętrzne stalowe o wymiarach 2,355 x 2,970 m ścianka stalowa profilowa gabaryt: 2,355 m x 2,970 m system: STALOWE FORSTER kolor: RAL 8019 Brąz szkło: PANEL STALOWY, 3.3.1 bezbarwn bez 1 x zamek pochwyt półokrągły, wkł. kl. C samozamykacz z blokadą prawe skrzydło czynne otwierane na zewnątrz --- drzwi zewnętrzne od parkingu aluminiowe o wymiarach 1,470 x 2,240 m gabaryt: 1,470 m x 2,240 m system: ALUMINIUM CIEPŁE szkło: PANEL STALOWY, 3.3.2-12-4 U=1, 1 P2 1 x zamek pochwyt półokrągły, wkł. kl. C samozamykacz z blokadą lewe skrzydło czynne otwierane na zewnątrz; -- roboty remontowe - wymiana stolarki okiennej na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi: --- osadzenie 7 szt. okien o wymiarach: 0,93 x 1,73 x 4 + 1,26 x 1,73 x 3 = 12,975 m2, --- wstawienie parapetów zewnętrznych o szer. ok 20 cm z blachy stalowej powlekanej o wymiarach: 0,95 x 0,20 x 4 + 1,30 x 0,20 x 3 = 1,540 m2, --- obsadzenie 7 szt. podokienników z PCV o szer. ok 30 cm i długości do 1,5 w ścianach z cegieł. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót dołączone do SIWZ (część D) oraz rysunek techniczny - wymiana stolarki drzwiowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.08.2007 r. do godz. 10.00 w wysokości 1.800,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2.2. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną tożsamą z przedmiotem zamówienia odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 2.3. Ubezpieczenie Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł. UWAGA! Jeśli Wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w siwz, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. 2.4. Wykonawstwo robót Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia dotyczącej: wymiany pokrycia dachowego z blachodachówki. 3.W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.W przypadku, o którym mowa w punkcie 4, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 6.Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 5, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, warunki określone w pkt. 2.1., 2.2., 2.3. mogą spełniać Wykonawcy łącznie. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełniania - nie spełniania, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnie i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego - ZAŁĄCZNIK NR 2 do oferty. 1.5.Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykazane roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do oferty. 1.6. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru - załącznik nr 4 do oferty. Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie wraz z kserokopią dowodu wpłaty ostatniej składki. 2.W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1.,1.2.,1.3. składa każdy z podmiotów. 3.Dokumenty wymienione w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5.W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasteczko-slaskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim 42-610 Miasteczko Śląskie ul. Rynek 8 pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim 42-610 Miasteczko Śląskie ul. Rynek 8 pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.