Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Świebodzin: Wykonanie zadania p.n. Naprawa pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych i budynku garażowym znajdujących się na terenie Gminy Świebodzin
Numer ogłoszenia: 130717 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, fax 068 3823007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swiebodzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania p.n. Naprawa pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych i budynku garażowym znajdujących się na terenie Gminy Świebodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zadania p.n. Naprawa pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych i budynku garażowym znajdujących się na terenie Gminy Świebodzin obejmujący wykonanie m.in.: Zadanie I - Budynek mieszkalny na ul. Gen. Sikorskiego 30 w m. Świebodzin: - pokrycie dachu papą wierzchniego krycia grub. 5,2 termozgrzewalną i papą asfaltową - ok. 190,00 m2; - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej 0,55 mm szer. ponad 25 cm - ok. 29,50 m2; - wymiana rynien i rur spustowych. Zadanie II - Budynek mieszkalny na ul. J. Piłsudskiego 38 w m. Świebodzin: - wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki w koronkę z wymianą łacenia, w tym 50% dachówki z odzysku - ok. 150,00 m2. Zadanie III - Budynek mieszkalny w m. Borów 17: - wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki w koronkę z wymianą łacenia, w tym 50% dachówki z odzysku - ok. 275,00 m2; - wymiana pokrycia daszku wejściowego(3-warstwy papy asfaltowej na deskowaniu) - ok. 6,10 m2; - przemurowanie przewodu kominowego i wentylacyjnego z cegły kl. 150 na zaprawie cementowej - ok. 2,30 m3; - wykonanie tynku cementowo-wapiennego kat. III na kominach dachów płaskich - ok. 17,50 m2; - wymiana nie nadających się do użytku obróbek blacharskich komina na obróbki z blachy ocynkowanej 0,55 mm szer. ponad 25 cm - ok. 3,55 m2; Zadanie IV - Budynek garażowy na ul. J. Piłsudskiego 46 w m. Świebodzin: - wymiana deskowania dachu z desek gr. 25 mm na styk - ok. 76,00 m2; - wymiana pokrycia z papy, obróbek z blachy ocynkowanej 0,55 mm szer. ponad 25 cm, rynien i rur spustowych. Zadanie V - Budynek mieszkalny na ul. Gen. Sikorskiego 6 w m. Świebodzin: - przemurowanie przewodu kominowego i wentylacyjnego z cegły kl. 150 na zaprawie cementowej - ok. 2,65 m3; - przełożenie pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki pojedynczej na zaprawie przy kominach - ok. 4,50 m2; - wymiana obróbek z blachy ocynkowanej 0,55 mm szer. ponad 25 cm - ok. 3,85 m2; - przełożenie pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki pojedynczej na zaprawie pasem nad rynnami - ok. 25,00 m2; - wymiana rynien i rur spustowych. Dostawa materiałów, koszty wywozu gruzu z kosztami składowania, koszty prób i badań, koszty zabezpieczenia robót, uporządkowania terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat - 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości - min. 50 tys. zł każda, b) dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia tj.: - dysponują żurawiem okiennym - 1 szt., dysponują rusztowaniem warszawskim - 1 szt., dysponują sprzętem dostawczym - 1 szt., c) dysponują co najmniej 3 robotnikami, w tym dekarz-blacharz-1 osoba, d) dysponują pracownikiem dozoru technicznego - kierownikiem budowy posiadającym min. 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, poparte uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców , oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa-w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku): - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na równowartość co najmniej 60 000 zł . 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; c) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oraz nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 4; d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Kierownika budowy - załącznik nr 5; e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6; f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 7; g) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 8; h) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 9.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin pok. Nr 47.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, pok. nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Usługa ubezpieczenia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji technicznej do aktualizacji operatu ewidencyjnego w zakresie numerycznego opisu granic oraz powierzchni działek ewidencyjnych stanowiących drogi publiczne
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1225F odcinek Błonie - Niedźwiedź
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Grzmota - Skotnickiego w Młodzieszynie
- Modernizacja systemu i urządzeń ochrony przeciwpożarowej SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - etap II - Przeciwpożarowa stolarka drzwiowa
- Adm.261.2.2025- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.