Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bytom: dostawa leków Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4, do kontaktów: mgr Izabela Chmiel, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79 w. 655, fax 032 2810270, e-mail: szpital4zampub@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital4.bytom.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://dzp.szpital4.bytom.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr. 4 w Bytomiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, Al. Legionów 10. Szczegółowy zakres asortymentowo - rzeczowy został przedstawiony w zał. nr 1 do SIWZ. Niniejsze postępowanie przetargowe obejmuje swoim zakresem: dostawę leków: Pakiet nr 1 - 6: Leki onkologiczne Pakiet nr 7: Leki okulistyczne Pakiet nr 8: Leki onkologiczne niezarejestrowane Pakiet nr 9 - 10: Leki ogólne Pakiet nr 11: Systemy do żywienia pozajelitowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: -Wypełniony formularz cenowy (zgodnie z zał Nr 1 do SIWZ) - Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć zezwolenie na obrót przedmiotem zamówienia w formie dokumentu dołączonego do oferty; - oraz ważne świadectwa rejestracji dla przedmiotu zamówienia w formie oświadczenia dołączonego do oferty (z wyjątkiem pakietu nr 8) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 691 393,00 PLN netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp) tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp): 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp. - 5) warunki dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złoża dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)oryginał lub kserokopia zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r., Nr 53, poz. 533 z późn. zm). 3 ) oryginał lub kserokopia aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ 5) dokumenty dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dzp.szpital4.bytom.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem lub w kasie szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2007, godzina 12:00, SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 w Bytomiu Budynek - A - Pierwsze piętro AULA.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE. 1) Krótki opis: Falvestrant 0,25 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 24 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE. 1) Krótki opis: Erlotinib 0,15x 30 tab. Bevacizumab 0,4 fiol. Bevacizumab 0,1 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Erlotinib 0,15x 30 tab. 9 op. Bevacizumab 0,4 fiol. 4 szt. Bevacizumab 0,1 fiol. 48 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE. 1) Krótki opis: Oxaliplatin 0,05 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 90 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE. 1) Krótki opis: Cetuximab 0,1 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 71 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE. 1) Krótki opis: Permetrexed 0,5 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 24 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE. 1) Krótki opis: Fludarabin 0,01 x 15 tab. Caelyx 0,02 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Fludarabin 0,01 x 15 tab. 14 op. Caelyx 0,02 fiol. 60 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: LEKI OKULISTYCZNE. 1) Krótki opis: Fluorescein 10% inj. x 10. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: LEKI ONKOLOGICZNE niezarejestrowane. 1) Krótki opis: Lomustin 0,04 x 20 kps. Carmustin 0,1 fiol. Procarbazin 0,05 x 50 tabl. Urokinasum 50000 j.m. fiol. Lipiodol 4,8 g/ 10 ml fiol. Patentblau 2,5% / 2 ml fiol. Hialuronidase 150 j.m. / 2 ml fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Lomustin 0,04 x 20 kps. 4 op. Carmustin 0,1 fiol. 36 szt. Procarbazin 0,05 x 50 tabl. 4 op. Urokinasum 50000 j.m. fiol. 50 szt. Lipiodol 4,8 g/ 10 ml fiol. 10 szt. Patentblau 2,5% / 2 ml fiol. 10 szt. Hialuronidase 150 j.m. / 2 ml fiol. 100 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: LEKI OGÓLNE. 1) Krótki opis: Eptifibatide 2 mg/ml - 10 ml fiol. Eptifibatide 0,75 mg/ml - 100 ml fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Eptifibatide 2 mg/ml - 10 ml fiol. 5 szt. Eptifibatide 0,75 mg/ml - 100 ml fiol. 15 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: LEKI OGÓLNE. 1) Krótki opis: Diosmina 450 mg + flawonoidy 50 mg MR x 60 tab. Indapamid SR 0,0015 x 90 tab. Perindopril 0,005 x 90 tab. Perindopril 0,01 x 90 tab. Gliclazid MR 0,08 x 60 tab. Tianeptin 0,0125 x 90 tab. Trimetazidin MR 0,035x 90 tab. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Diosmina 450 mg + flawonoidy 50 mg MR x 60 tab. 300 op Indapamid SR 0,0015 x 90 tab. 250 op Perindopril 0,005 x 90 tab. 220 op Perindopril 0,01 x 90 tab. 50 op Gliclazid MR 0,08 x 60 tab. 120 op Tianeptin 0,0125 x 90 tab. 50 op Trimetazidin MR 0,035x 90 tab. 10 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: SYSTEMY DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO. 1) Krótki opis: System do żywienia pozajelitowego w worku trójkomorowym o min. zawartości azotu 6,6g/l zaw. energii niebiałkowej ok. 1600 kcal , o pojemności 1500 - 1540ml do wkłucia centralnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 150 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA ROK 2026
- Dostawa leków programowych i ogólnych - uzupełnienie
- Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Królowej Jadwigi 2 w Bytomiu
- Świadczenie usług w zakresie transmisji danych i dostępu do sieci Internet dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 63 im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- Dostawa leków programowych i ogólnych - uzupełnienie
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





