Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: zakup: taśm, etykiet, tonerów, tuszy, papieru, folii do: maszyn do pisania, frankownic, faksów, drukarek, kserokopiarek Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy, do kontaktów: Grażyna Miszkiewicz, ul. Świętej Trójcy 33, pok. 431, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418269, fax 052 3225577, e-mail: osmialowskaj@zusbydgoszcz.neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy, Grażyna Miszkiewicz, ul. Świętej Trójcy 33, pok. 409, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418269, fax 052 3225577, e-mail: osmialowskaj@zusbydgoszcz.neostrada.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup: taśm, etykiet, tonerów, tuszy, papieru, folii do: maszyn do pisania, frankownic, faksów, drukarek, kserokopiarek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: budynek O/ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup: taśm, etykiet, tonerów, tuszy, papieru, folii do: maszyn do pisania, frankownic, faksów, drukarek, kserokopiarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne dostarczane do urządzeń objętych gwarancją były materiałami oryginalnymi (pochodzącymi od producenta urządzenia), zgodnie z warunkami postawionymi przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym. Pozostałe materiały eksploatacyjne mogą być równoważnymi w stosunku do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta danego urządzenia. Wszystkie materiały eksploatacyjne winny być nowe i nie regenerowane. Za produkt fabrycznie nowy i nie regenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Za produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, do którego materiał jest przeznaczony. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego, z którego treści w sposób wyraźny będzie wynikać spełnienie warunku równoważności. Dokument musi wskazywać producenta, symbol produktu, którego dotyczy. W celu oceny spełnienia wymogu równoważności zamawiający porówna treść specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentu dostarczonego przez wykonawcę. Z porównania treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że konkretny produkt, posiada nie gorsze parametry niż produkt oryginalny w zakresie wydajności (określonej liczbą stron formatu A-4 przy wartości % zaczernienia określonej w specyfikacji wyrobu oryginalnego). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca ma obowiązek dołączyć dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego, z którego treści w sposób wyraźny będzie wynikać spełnienie warunku równoważności. Dokument musi wskazywać producenta, symbol produktu, którego dotyczy, 1.1. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty są fabrycznie nowe i nie regenerowane. 1.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez produkty będące przedmiotem zamówienia wymogów norm ISO 9001:2000 oraz ISO 14001:2004 lub norm równoważnych w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez tonery do drukarek laserowych będące przedmiotem zamówienia wymogów normy ISO IEC 19752. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 22.11.43.11 - Światłokopie Kod CPV wg słownika 2008: 22.11.43.11 - Światłokopie Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto i załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty wraz z formularzem cenowym - z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT (załącznik nr1 i 1A do cz. I SIWZ), 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do cz. I SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 300000 zł brutto z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do cz. I SIWZ). 6. w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca ma obowiązek dołączyć dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości towarów będących przedmiotem zamówienia lub producenta wskazanego w ofercie produktu równoważnego, z którego treści w sposób wyraźny będzie wynikać spełnienie warunku równoważności. Dokument musi wskazywać producenta, symbol produktu, którego dotyczy. 6.1. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty są fabrycznie nowe i nie regenerowane. 6.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez produkty będące przedmiotem zamówienia wymogów norm ISO 9001:2000 oraz ISO 14001:2004 lub norm równoważnych w zakresie projektowania, produkcji dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych 7. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez tonery do drukarek laserowych będące przedmiotem zamówienia wymogów normy ISO IEC 19752.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 10:30, siedziba ZUS O/Bydgoszcz ul. Św. Trójcy 33, pok. 419, 85-224 Bydgoszcz.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.02.2007.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





