eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalskirozbudowa i modernizacja budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej przy Al. 3 Maja 13/15 w Piotrkowie Trybunalskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-15

POZYCJA 13041

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piotrków Trybunalski: rozbudowa i modernizacja budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej przy Al. 3 Maja 13/15 w Piotrkowie Trybunalskim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim, do kontaktów: Zbigniew Konieczny, al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6476566, fax 044 6474470, e-mail: koneczny@om.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.po-piotrkow.neostrada.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa; sąd lub trybunał; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej przy Al. 3 Maja 13/15 w Piotrkowie Trybunalskim 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Al. 3 Maja 13/15, Piotrków Trybunalski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty ogólnobudowlane związane z rozbudową i modernizacją budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej przy Al. 3 Maja 13/15 w Piotrkowie Trybunalskim. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, instalacyjne i elektryczne dla zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej przy Al. 3 Maja 13/15 w Piotrkowie Trybunalskim. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 3.1. Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie; 3.2. Dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami budowlanymi (spełniającymi warunki art. 12 ustawy Prawo budowlane) w następujących branżach oraz innymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: a) 1 kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) 1 kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych c) 1 kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d) 1 kierownik robót drogowych z uprawnieniami w specjalności drogowej. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4.1. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lata przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: 1) minimum 1 zamówienie polegające na rozbudowie i modernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości zadania inwestycyjnego minimum 7 500 000 PLN brutto, w tym: a) wartość robót związanych z budową nowego obiektu w ramach rozbudowy nie mniejsza niż 5 000 000 PLN brutto oraz b) kubatura nowego obiektu w ramach rozbudowy nie mniejsza niż 6000 m sześc.; 2) minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu konstrukcyjnych robót żelbetowych monolitycznych, prowadzonych w bezpośrednim sąsiedztwie (i/lub w powiązaniu) istniejącej zabudowy o wartości robót minimum 500 000 PLN brutto; 4.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z odpowiednim wykształceniem, doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia, w tym: a) 1 kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (jak wskazano w pkt 3.2a) z min. 10-letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach budowlanych, w tym z doświadczeniem kierowniczym przy konstrukcyjnych robotach żelbetowych monolitycznych na minimum 1 zamówieniu prowadzonym w bezpośrednim sąsiedztwie (i/lub w powiązaniu) istniejącej zabudowy o wartości tych robót minimum 500 000 PLN brutto b) 1 kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (jak wskazano w pkt 3.2b) z min. 5-letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach instalacyjnych c) 1 kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (jak wskazano w pkt 3.2c) z min. 5-letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach elektrycznych d) 1 kierownik robót drogowych z uprawnieniami w specjalności drogowej (jak wskazano w pkt 3.2d) z min. 5-letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach drogowych; 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5.1. Posiadają w okresie ostatnich trzech lat (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za okres prowadzenia działalności, średnioroczne przychody netto w wysokości nie mniejszej niż 5 500 000 PLN; 5.2. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 3 000 000 PLN; 5.3. Posiadają zdolność kredytową lub dostęp do innych środków finansowych wystarczających do zapewnienia płynności finansowej w okresie trwania realizacji zadania. Kwota wolnych środków finansowych lub zdolność kredytowa powinna wynosić co najmniej 1 250 000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (Zał. Nr 1A), 2) wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami (Zał. Nr 1B), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 8) bilans i rachunek zysków i strat ze sprawozdań finansowych za 2003, 2004, 2005 rok, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o bilansie i rachunku zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 9) informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 10) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 1C), 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane w ofercie w Zał. Nr 1C) posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia oraz potwierdzenia przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, 12) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje zamawiającego), 13) polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 14) potwierdzenie wniesienia wadium, 15) kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej sporządzony na podstawie Załącznika Nr 5 (Dokumentacja projektowa), Załącznika Nr 3 (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) oraz Załącznika Nr 4 (Przedmiar robót) z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonania zamówienia, ryzyk i innych czynników cenotwórczych zidentyfikowanych w trakcie wizji miejsca przyszłej realizacji robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.po-piotrkow.neostrada.pl. Opłata: 690,00 + koszty wysyłki; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Forma pisemna SIWZ przekazywana na wniosek wykonawcy, płatna gotówką w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 13.04.2007. 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 11:15, siedziba zamawiającego przy Al. 3 Maja 13/15, pokój nr 406.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.