Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Zabór: Dostawy całodziennych posiłków do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
Numer ogłoszenia: 130414 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze, ul. Zamkowa 1, 66-003 Zabór, woj. lubuskie, tel. 068 3274028, fax 068 3218008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cldim.zgora.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy całodziennych posiłków do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych, polegających na codziennych dostawach gotowych do spożycia posiłków składających się ze śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji stanowiących całodzienne wyżywienie dla około 105 pacjentów przebywających w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4000 PLN (cztery tysiące zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki szczegółowe: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień t.j.: posiadają aktualne decyzje, (opinię) właściwej terenowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia o której mowa w art. 27 ustawy z dnia 11.05.2001r o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia ( j. tekst .Dz. U. z 2005 r Nr 31. Poz. 265 ze zm.) b) posiadają wdrożony system HACCP, czyli wdrożone zakładowe programy: GMP - Dobra Praktyka Produkcyjna, GHP - Dobra Praktyka Higieniczna i DDD - Dezynfekcja, Dezynsekcja, Deratyzacja; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. - posiadają prawo do dysponowania kuchnią spełniająca wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26.04.2004r w sprawie wymagań higieniczno¬sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze (Dz. U. Nr 104. poz. 1096 z późn.zm.) pozwalającą przygotować każdego dnia łącznie minimum. 105 całodobowych posiłków; - dysponują taborem dostosowanym do świadczenia usług transportowych żywności, spełniającym wymogi - rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. 21 z 2003r , poz. 179). - dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego i terminowego sporządzenia oraz dostarczenia posiłków, posiadającymi kwalifikacje w zakresie podstawowych zagadnień higieny tzn. osobami, które ukończyły co najmniej średnią (ponad gimnazjalną) szkołę przygotowującą do pracy w zawodach związanych z produkcją żywności i obrotem żywnością albo posiadają dyplom mistrza w tych zawodach lub zdały egzamin z zakresu podstawowych zagadnień higieny; osoby odpowiedzialne za produkcję żywności i obrót żywnością winny posiadać aktualne badania lekarskie ustalające brak przeciwwskazań do wykonywania prac w procesie produkcji żywności i obrocie żywnością o których mowa w ustawie z dnia 6.09.2001 r o chorobach zakaźnych i zakażeniach ( Dz. U. Nr 126, poz. 1384 z późn. zm.) - w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali ( lub realizują ) co najmniej 3 usługi trwające nie krócej niż jeden rok, a polegające codziennych dostawach całodobowych posiłków (obejmujących minimum dostawy śniadań, obiadów i kolacji ) dla minimum 50-ciu osób, których wartość była nie mniejsza niż 90 000PLN rocznie, albo zamiennie wykażą realizację analogicznych dwóch usług dla minimum 75 osób, których wartość była nie mniejsza niż 135 000PLN rocznie oraz wykażą, że usługi te zostały wykonane (lub, że są wykonywane) należycie; W odniesieniu do grup WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjów lub spółek cywilnych) uznaje się, że spełnienie wyżej wymienionych warunków następuje gdy WYKONAWCY łącznie dysponują wymaganym potencjałem technicznym i kadrowym, jeżeli żaden z WYKONAWCÓW nie spełnia samodzielnie wyżej określonego warunku. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. osiągnęły w ostatnich dwóch latach obrotowych średnioroczny przychód sprzedaży produktów, towarów i materiałów nie mniejszy niż 150 000 zł. e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 PLN, f) wniosą wadium w formie i wysokości określonej w pkt 8 niniejszego ogłoszenia, g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia . Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust.1 oraz warunki szczegółowe a także, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru ; b) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r.- Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r. Nr 88 poz. 553 - jednolity tekst z późniejszymi zmianami) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia; c) oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; d) zaakceptowany projekt umowy ; e) informację o wykonywaniu lub wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług trwających nie krócej niż jeden rok, a polegających na codziennych dostawach całodobowych posiłków (obejmujących minimum dostawy śniadań, obiadów i kolacji ) dla minimum 50-ciu osób, których wartość była nie mniejsza niż 90 000zł, albo zamiennie wykażą realizację analogicznych dwóch usług dla minimum 75 osób, których wartość była nie mniejsza niż 135 000zł oraz wykażą, że usługi te zostały wykonane (lub, że są wykonywane) należycie ; f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualną decyzję właściwej terenowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, o której mowa w art. 27 ustawy z dnia 11.05.2001r o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia ( j. tekst .Dz. U. z 2005 r Nr 31. Poz. 265 ze zm.); h) sprawozdania finansowe ( bilans i rachunek zysków i strat) za lata 2005 i 2006; i) dokument potwierdzający posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł; j) dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta lub załączniki do oferty nie będą podpisane przez osobę wykazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cldim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 66-003 Zabór, ul. Zamkowa 1, budynek Administracji sekretariat Dyrektora w pokój nr 1 oraz na stronie internetowej www.cldim.zgora.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: 66-003 Zabór, ul. Zamkowa 1, budynek Administracji sekretariat Dyrektora w pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





