Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Pabianice: Zakup baz danych drogowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem tworzących ewidencję dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 130402 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pabianickiego , ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00, faks 042 2159166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup baz danych drogowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem tworzących ewidencję dróg powiatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zakup baz danych drogowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem tworzących ewidencję dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Pabianickiego, w zakresie: Opracowanie systemu referencyjnego dla sieci dróg będących przedmiotem zamówienia. System referencyjny winien być dowiązany do krajowego systemu referencyjnego i oparty na systemie współrzędnych geodezyjnych 2000. System referencyjny powinien zawierać: - punkty węzłowe, - odcinki międzywęzłowe, - numery, kategorie oraz nazwy ulic i dróg. System referencyjny powinien zostać opracowany w dwóch formach: 1. forma elektroniczna /w postaci komputerowej mapy elektronicznej, możliwej do obróbki i edycji w dostarczonym przez Wykonawcę oprogramowaniu do ewidencji ulic, dróg i obiektów mostowych, 2. forma graficzna w postaci 2 egz. map techniczno-eksploatacyjnych sporządzonych w skali 1: 5000 lub większej - dla wszystkich dróg niezależnie od kategorii. System referencyjny powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005 roku w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. nr 67 poz. 582). Zebranie danych. Pomiar elementów dróg w terenie powinien być uzupełnieniem istniejącej mapy cyfrowej Powiatu Pabianickiego w programie EWMapa. Wykonawca dokona pomiaru elementów drogi nie wchodzących w zakres opracowań geodezyjnych a wymaganych przez Zamawiającego i naniesie na oddzielne warstwy zgodnie z zapisami w SIWZ. Zebrane dane należy opracować w formie elektronicznej mapy dróg w dostarczonym systemie oraz naniesione na oddzielne warstwy tematyczne wg następującego podziału rzeczowego: - osie dróg z nazwami, numerami i kilometrażem, - jezdnie, (możliwość określenia rodzaju i stanu nawierzchni), - chodniki, (możliwość określenia rodzaju i stanu nawierzchni), - ścieżki rowerowe, - pasy zieleni, - drzewa i krzewy, - oznakowanie pionowe, - oznakowanie poziome, - sygnalizacja świetlna, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - parkingi, miejsca parkingowe, - zatoki autobusowe, przystanki autobusowe, - kanalizację deszczową ze studniami kanalizacyjnymi i kratkami ściekowymi , rowy oraz inne urządzenia odwadniające, - oświetlenie uliczne, - obiekty mostowe (mosty, wiadukty, kładki dla pieszych, przepusty drogowe). Prace inwentaryzacyjne należy przeprowadzić w granicach pasa drogowego. Wszystkie informacje opisowe przypisane danym obiektom odzwierciedlonym na mapach numerycznych muszą być udostępnione równolegle z ich przeglądaniem w warstwie graficznej. Realizacja zadania przewiduje również sfilmowanie kamerą video ulic i dróg będących przedmiotem zamówienia. Do każdej z ulic i dróg należy załączyć w formie pliku komputerowego jej obraz video. Opracowanie nie zawiera badania nośności konstrukcji jezdni dróg i mostów. Instalacja oprogramowania. Instalacja oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg i obiektów mostowych na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie komputerowym. Instalacja oprogramowania obejmuje jedną licencję umożliwiającą pracę w systemie przez jedną osobę, jedno stanowisko. - System powinien umożliwiać prowadzenie ewidencji dróg i obiektów - mostowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. nr 67 poz. 582) i powinien zawierać: - wykaz dróg, - wykaz obiektów mostowych, - książkę drogi, - książkę obiektu mostowego, - dziennik objazdu dróg, - dziennik przeglądu obiektów mostowych. - System musi umożliwiać tworzenie książki drogi poprzez rysowanie obiektów na mapie np. z geodezyjnych podkładów powykonawczych. Powinien pozwalać na automatyczne rzutowanie obiektów na drogę wyliczających kilometraż, pole powierzchni i automatycznie wkładać je do bazy danych książki drogi. - System powinien umożliwiać graficzną ilustrację danych wykonanej mapy sieci referencyjnej oraz wszystkich elementów znajdujących się w pasie drogowym, a wprowadzanych w kolejnych etapach zakładania ewidencji. - Powinien umożliwiać pracę zarówno na mapach wektorowych jak i rastrowych. - Musi umożliwiać pracę z posiadaną w Starostwie Powiatowym w Pabianicach mapą cyfrową terenu EWMapa (Oferowany system musi zapewnić import i eksport mapy cyfrowej z i do systemu EWMapa w postaci pliku wymiany danych). - System musi być w pełni zintegrowany z powykonawczą mapą terenu. - Musi zapewnić pełną integrację graficznej bazy danych z atrybutami opisowymi. - Powinien zapewnić nieskomplikowane przeglądanie i aktualizowanie map. - Powinien zapewnić odpowiednie zabezpieczenie przed dostępem do danych osób nieuprawnionych. - Program musi zapewnić utworzenie ewidencji w zakresie rejestracji i prezentacji rodzajów nawierzchni jezdni i chodników oraz innych powierzchni pasa drogowego, automatyczne przenoszenie danych o drogach do tabel zgodnych z rozporządzeniem, drukowanie map w różnych skalach. - System powinien mieć prostą możliwość uzupełniania konfiguracji przez Zamawiającego o dodatkowe atrybuty, a także tworzenia własnych dodatkowych obiektów. - Program musi umożliwiać rejestrację parametrów dotyczących oceny stanu nawierzchni oraz dokonywać oceny stanu nawierzchni jezdni i chodników. - Program powinien posiadać zestaw bibliotek zawierających aktualnie obowiązujące znaki drogowe, pionowe i poziome oraz narzędzia do ich modyfikacji i tworzenia nowych. - System powinien również umożliwiać dokonywanie wyceny majątku drogowego. - System musi umożliwiać ewidencjonowanie remontów ulic i chodników. - System powinien pozwalać na ewidencjonowanie zdarzeń na drodze oraz na rejestrację obiektów zlokalizowanych w pasie drogowym dla których wydawana jest decyzja administracyjna na zajęcie pasa drogowego. - System powinien kreślić rysunki w systemie AutoCAD lub innym. Wprowadzenie pozyskanych danych do systemu. Wprowadzenie danych do systemu powinno umożliwiać prowadzenie ewidencji zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16.02.2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. nr 67 poz. 582) w zakresie ewidencji dróg powiatowych. Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi systemu. Wykonawca po zrealizowaniu wszystkich etapów zadania przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie personelu w zakresie obsługi całości systemu, które powinno zawierać takie elementy jak: - szkolenie administratora systemu w zakresie konfiguracji i dostosowania systemu do struktury jednostki i podziałów kompetencyjnych oraz typowych zabiegów konserwacyjnych, - szkolenie ogólne w systemie, procedury działania, pracy i funkcjonalności, - szkolenie w zakresie funkcjonowania i obsługi systemu w zakresie ewidencji dróg, - wykorzystania zawartych w systemie danych przez wszystkich użytkowników będących włączonych do sieci komputerowej. Wykaz dróg i obiektów mostowych zawiera załącznik nr 1 do Dodatku nr 1. 31.712,06 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniał niżej określone warunki: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a mianowicie: 1.2.1.dysponują co najmniej dwiema osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie programowania i wdrażania oprogramowania, 1.2.2.wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwie (2) dostawy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważać będzie dostawy oprogramowania sieci dróg o wartości każdej co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 3.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 3.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 3.4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w układzie zero - jedynkowym: /spełnia/ - /nie spełnia/. 4.2. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie programowania i wdrażania oprogramowania, na druku zgodnym z treścią dodatku Nr 2 do SIWZ, b) wykaz wykonanych dostaw sporządzony na druku zgodnym z treścią dodatku nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 4 do SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 3: 1) ust. 1 lit. a), ust. 3 lit. a) i ust. 3 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 5 stosuje się odpowiednio. 7. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa ust. 1 - 4 i ust. 6 w oryginałach lub kopiach opatrzonych stwierdzeniem lub pieczątką /Za zgodność z oryginałem/ i podpisem osoby (osób) podpisującej (- cych) ofertę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi powyżej (w § 6 SIWZ). 2. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pabianicach Biuro Zarządu Powiatu ul. Piłsudskiego 2 95-200 Pabianice budynek A, I piętro, pokój numer 28 codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pabianicach Biuro Zarządu Powiatu ul. Piłsudskiego 2 95-200 Pabianice budynek A, I piętro, pokój numer 28 codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Budowa wewnętrznej instalacji gazu na potrzeby CO i CWU w oparciu o kotły gazowe w budynku przy ul. św. Jana 39 w Pabianicach
- Świadczenie usług DDD oraz likwidacji gniazd owadów dla PCM Sp. z o.o.
- Dostawa produktów gotowych i pozostałych artykułów dla PCM Sp. z o.o.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Sempołowskiej, Rzgowskiej i Warszawskiej oraz budowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w ul. Cmentarnej w Pabianicach
- Dostawa i montaż windy dla budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ANALIZY PROCESÓW I OPRACOWANIA SCENARIUSZY ROBOTÓW PROGRAMOWYCH W TECHNOLOGII WIZLINK
- Utrzymanie i rozwój systemu ostrzegania i alarmowania ludności
- "Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej."
- Wdrożenie systemów analizy logów i zarządzania podatnościami w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Klimontów"
- ,,Cyberbezpieczna Gm. K-cin -Zakup sprzętu i programów informat. w ramach proj. grant. ,,Cyberbezpieczny Samorząd'' ''
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.