eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoleopracowanie, sprzedaż, wdrożenie Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Procesy Zarządzania, oraz dostawa sprzetu komputrowego



Ogłoszenie z dnia 2006-03-10

POZYCJA 13028

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: opracowanie, sprzedaż, wdrożenie Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Procesy Zarządzania, oraz dostawa sprzetu komputrowego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Radio Opole S.A., do kontaktów: W sprawach dotyczących zakresu zamówienia:Piotr Buczek- Dyrektor Personalny tel.(077)4013204 , faks :(077)4543656 Sławomir Krzewiński Koordynator ds.technicznych,tel.(077)4013318,W sprawach procedury przetargowej:Elżbieta Błońska Magdalena Sakwińska, ul. Strzelców Bytomskich 8, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 4013216, fax +48 77 4543656, e-mail: be@radio.opole.pl, www.radio.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie, sprzedaż, wdrożenie Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Procesy Zarządzania, oraz dostawa sprzetu komputrowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie i sprzedaż na rzecz Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Procesy Zarządzania zwanego w dalszej części systemem. 2. Wdrożenie systemu oraz przeszkolenie pracowników - użytkowników systemu w terminie do 6 miesięcy. 3. Zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego zapewniającego niezawodne i zgodne z założeniami funkcjonowanie systemu oraz sprzętu komputerowego na okres 30 miesięcy od daty oddania systemu do eksploatacji. Zapewnienie w okresie gwarancyjnym i po okresie gwarancyjnym: a) opieki autorskiej polegającej na dostarczaniu Zamawiającemu wszystkich nowych wersji systemu dostosowanych do zmieniających się przepisów prawnych oraz będących wynikiem prac rozwojowych Wykonawcy, b) opieki serwisowej polegającej na pomocy i doradztwie w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącym funkcjonowaniem systemu. 4. Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania systemu w kwocie nie przekraczającej 130.000 złotych netto (kwota nie zawiera ceny systemu o którym mowa w pkt.1). Zamawiający przewiduje zakup ok. 18 stacji roboczych wraz z drukarkami i serwerami. Przez oprogramowanie Zamawiający rozumie systemy operacyjne i pakiety MS OFICE zainstalowane na stacjach roboczych i serwerach. Zintegrowany system wspomagający procesy zarządzania winien opierać się na dostępnych standardach i typowych mechanizmach księgowań zgodnych z aktualnym stanem prawnym, współpracować z programem Płatnik i z programem typu Multi Cash (bankowość elektroniczna), uwzględniać standardowe rozliczenia z ZUS, GUS i organami podatkowymi, dostarczać standardowe rejestry w zakresie zarządzania personelem oraz uwzględniać specyfikę Radia w zakresie rozliczeń płac ze względu na wypłacane w nim honoraria z tytułu przeniesienia praw autorskich. Ponadto system powinien zapewnić komunikację danych z innymi stosowanymi w Radiu programami autorskimi. System musi opierać się na rozwiązaniach zgodnych z polskim prawem. System powinien być skalowalny i łatwy do ewentualnej przebudowy i rozbudowy. Zakłada się, że niektórzy użytkownicy mogą mieć dostęp do kilku modułów i możliwość pracy w tych modułach. Wszystkie moduły systemu muszą współpracować ze sobą, zapewniając pełną komunikację i ochronę danych systemowych. System, o którym mowa wyżej powinien zawierać następujące moduły użytkowe: Finanse - księgowość (8 użytkowników), Sprzedaż (3 użytkowników), Gospodarka materiałowa(4 użytkowników), Środki trwałe- Wartości Niematerialne i Prawne- Wyposażenie(4 użytkowników), Kadry - płace(6 użytkowników),Controling - analizy finansowe (4 użytkowników). Należy przewidzieć, że dany użytkownik będzie miał dostęp do kilku modułów i możliwość pracy w tych modułach. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.94.00 - Oprogramowanie systemów finansowych Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.20.00 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych Oryginalny kod CPV: 30.24.94.10 - Oprogramowanie księgowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych Oryginalny kod CPV: 30.24.40.00 - Oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: taki jak w pkt.II 1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000 (pięć tysięcy złotych). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Są uprawnieni do udziału w obrocie prawnym 2.Posiadają niezbędną wiedzę,doświadczenie i potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających termin składania ofert,jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,co najmniej 5 usług o podobnym charakterze. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym akceptują 21 dniowy termin płatności faktur przez Zamawiającego 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy P.Z.P. 5. Złożą oświadczenia i dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust.1 ustawy P.Z.P.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające status prawny Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania wniosku, jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w punkcie 3. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściweqo organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 do 8 ustawy (dotyczy zarówno osób fizycznych, jak i urzędujących członków władz osób prawnych) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o braku orzeczenia sądu o zakazie ubiegania się podmiotu zbiorowego (firmy) o zamówienie publiczne (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumentu tego nie składają wykonawcy będący osobami fizycznymi ani przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej o ile wspólnikami tej spółki są wyłącznie osoby fizyczne. 9. Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) usług, w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie np. referencje. Wykaz o którym mowa powinien zawierać co najmniej takie dane jak ilość modułów z których składał się system, ilość użytkowników systemu, ilość stanowisk roboczych. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: "spełnia bądź nie spełnia". Wykonawcy, którzy nie spełniają któregokolwiek z warunków albo nie przedłożą wymaganych dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 , Zamawiający dokona kwalifikacji Wykonawców i zaprosi do negocjacji 5 Wykonawców, którzy otrzymają największa liczbę punktów. Ocenę spełniania przez Wykonawców powyższych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi komisja Zamawiającego - na podstawie złożonych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. Punkty przyznawane będą zgodnie z poniższymi warunkami: L.p. /Warunki/Wartości graniczne/ Sposób przyznawania punktów 1 /Ilość podmiotów, na rzecz których zrealizowano usługi wdrożenia "systemu" o porównywalnej wielkości przedmiotu zamówienia tj. zamówienie obejmujące nie mniej niż: - 15 stanowisk roboczych, - 24 użytkowników , - 5 modułów. Uwaga : Spełnienie warunku ilości modułów zostanie zaakceptowane również w sytuacji kiedy Wykonawca udokumentuje, że nazwany przez Zamawiającego moduł użytkowy stanowi cześć oferowanego przez Wykonawcę produktu (oprogramowania) o innej nazwie handlowej./min 5 / Za każde zrealizowane zamówienie powyżej pięciu zostanie przyznany 1 punkt W przypadku takiej samej ilości punktów o kolejności decydować będzie większa wartość zamówień o których mowa w pkt. 5.9. Wniosek i oświadczenie, o których mowa w p. 5. 1 i 5. 2, a także wykaz, o którym mowa w p.5. 9 i 5.10, składa się w formie oryginału, natomiast pozostałe dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zastrzeżeniem, że ewentualne referencje w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zaleca się, aby wykazy o których mowa w pkt. 5.9 i 5.10 były w formie tabel, co zapewni ich przejrzystość i umożliwi komisji sprawną weryfikację i ocenę wniosków. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wniosek i oświadczenie, o których mowa w p. 5. 1 i 5.2, składają wspólnie wszyscy wykonawcy, dokumenty, o których mowa w p. 5.3-5.8 składa każdy z wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty składa jeden, kilku lub wszyscy wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają również dokument, w formie oryginału, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p. 5.3 i 5.8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w p. 5.1 i 5.2 a także wykazy, o których mowa w p. 5.9 i 5.10, składa się w języku polskim w formie oryginału, natomiast dokumenty określone w p. 5.3 - 5.8 , lub oświadczenie je zastępujące, składa się w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Referencje, o których mowa w p. 5.9 , składa się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena za całość (wdrożenie, szkolenie ,sprzęt) - 50% Warunki gwarancji i serwisu sprzętu i oprogramowania - 10% Warunki opieki autorskiej i serwisowej systemu - 40% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.04.2006, godzina 11:00, Radio Opole S.A., ul. Strzelców Bytomskich 8 , 45-084 Opole , studio C.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.