Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-17
Olsztyn: dostawa nowego i używanego sprzętu komputerowego, laboratorium sprzedaży, mebli, sprzętu pomocniczego, tablic interaktywnych projektorów multimedialnych do fizycznej organizacji sieci, testerów, serwerów, urządzeń komunikacyjnych i innego sprzętu wspomagającego sprzęt komputerowy i sieciowy oraz sprzętu wspomagającego zajęcia prowadzone przy jednoczesnym zastosowaniu ICT wśród 140 uczniów i 9 klas Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 130257 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod znaku Rodła , ul. Paderewskiego 10/12, 10-314 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 526 79 91, faks 89 526 79 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego i używanego sprzętu komputerowego, laboratorium sprzedaży, mebli, sprzętu pomocniczego, tablic interaktywnych projektorów multimedialnych do fizycznej organizacji sieci, testerów, serwerów, urządzeń komunikacyjnych i innego sprzętu wspomagającego sprzęt komputerowy i sieciowy oraz sprzętu wspomagającego zajęcia prowadzone przy jednoczesnym zastosowaniu ICT wśród 140 uczniów i 9 klas Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego i używanego sprzętu komputerowego, laboratorium sprzedaży, mebli, sprzętu pomocniczego, tablic interaktywnych projektorów multimedialnych do fizycznej organizacji sieci, testerów, serwerów, urządzeń komunikacyjnych i innego sprzętu wspomagającego sprzęt komputerowy i sieciowy oraz sprzętu wspomagającego zajęcia prowadzone przy jednoczesnym zastosowaniu ICT wśród 140 uczniów i 9 klas Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie w celu zwiększenia skuteczności nauczania poprzez wprowadzenie innowacyjnych form nauczania , współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie podzielone jest na 3 części z których każda stanowi odrębną część Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0, 30.23.00.00-0, 32.32.20.00-6, 32.42.00.00-3, 31.37.00.00-6, 39.10.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://efs2014.zseh.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: do pobrania w wersji elektronicznej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie ul. Paderewskiego 10/12 10-314 Olsztyn pokój nr 6-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowe metody dla ucznia wygody , realizowany w Gminie M. Olsztyn w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa nowego i używanego sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych i wspomagających..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nowego i używanego sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych i wspomagających..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-0, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 32.32.20.00-6, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa Mebli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli specjalistycznych (wspomaganie kształcenia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia laboratorium sprzedaży..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia laboratorium sprzedaży..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-3, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa mebli do Bursy szkolnej nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego w Olecku.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 275 pkt 1) na dostawę części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Remont chodnika od starej pętli wzdłuż ul. Oczapowskiego od strony wschodniej Rektoratu wraz ze schodami oraz chodnika na odcinku od ul. Warszawskiej do skrzyżowania z ul. Oczapowskiego UWM.
- Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15
- OBO 2024: Pieszy też człowiek Remont chodnika położonego przy ul. Sienkiewicza oraz ul. Kolejowej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Rozbudowa systemu LIS o moduł obsługi zakładu serologii wraz z bankiem krwi z uwzględnieniem przedłużenia serwisu z nadzorem autorskim na cały system
- Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia na przełączniki sieciowe oraz Przedłużenie gwarancji i wsparcia dla systemu zabezpieczeń sieciowych
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.