To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Warszawa: Dostawa środków czystości na potrzeby Kancelarii Senatu.
Numer ogłoszenia: 130217 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100557 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości na potrzeby Kancelarii Senatu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości na potrzeby Kancelarii Senatu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - papieru toaletowego białego - 3600 rolek; - ręczników papierowych białych, w opakowaniu 3200 szt. - 600 opakowań; - mydła w płynie - w pojemnikach o pojemności 5 l, perłowe z dodatkiem gliceryny lub lanoliny, pH 5,4 - 5,7, o delikatnym zapachu, w kolorze białym - 150 pojemników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i liczbę zamawianych środków czystości - określa załącznik nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Podane w załączniku nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, wymiary środków czystości, są wymagane ze względu na wielkość pojemników posiadanych przez Zamawiającego. 3. Dostarczane do Zamawiającego środki czystości, muszą posiadać min. 6-miesięczny termin ważności, liczony od daty każdej dostawy do siedziby Zamawiającego. 4. Oferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku mydła w płynie winno być ono zgłoszone do krajowego sytemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu, zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.). 5. Dostawa środków czystości będzie odbywać się sukcesywnie, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, do siedziby Kancelarii Senatu przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie. O terminie dostawy Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z 4-dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem dostawy. Dopuszcza się zgłaszanie zamówienia za pośrednictwem faksu. 6. Zamawiający zastrzega, że podane wielkości pożądanych środków czystości - załącznik nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1, są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw środków czystości w wielkościach podanych w załączniku nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości, do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający gwarantuje, że z tytułu realizacji przedmiotu umowy, minimalna kwota wyniesie nie mniej niż 70% ceny podanej w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Dopuszcza się zmiany ilościowe poszczególnego rodzaju asortymentu środków czystości objętych umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia, wynikającej z załącznika nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, tzn. że w ramach wartości umowy, Zamawiający może zmniejszyć liczbę jednego asortymentu i zwiększyć innego, z tym jednak zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą przekroczyć kwoty brutto wartości umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław SEMENIUK SEMEN - JAROSŁAW SEMENIUK
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław SEMENIUK SEMEN - JAROSŁAW SEMENIUK
- SEMEN Jarosław Semeniuk, ul. Paproci 3, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54962,55
Oferta z najniższą ceną: 46375,92 / Oferta z najwyższą ceną: 100107,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci"
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.