eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków czystości na potrzeby Kancelarii Senatu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Warszawa: Dostawa środków czystości na potrzeby Kancelarii Senatu.
Numer ogłoszenia: 130217 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100557 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości na potrzeby Kancelarii Senatu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości na potrzeby Kancelarii Senatu. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - papieru toaletowego białego - 3600 rolek; - ręczników papierowych białych, w opakowaniu 3200 szt. - 600 opakowań; - mydła w płynie - w pojemnikach o pojemności 5 l, perłowe z dodatkiem gliceryny lub lanoliny, pH 5,4 - 5,7, o delikatnym zapachu, w kolorze białym - 150 pojemników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i liczbę zamawianych środków czystości - określa załącznik nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Podane w załączniku nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, wymiary środków czystości, są wymagane ze względu na wielkość pojemników posiadanych przez Zamawiającego. 3. Dostarczane do Zamawiającego środki czystości, muszą posiadać min. 6-miesięczny termin ważności, liczony od daty każdej dostawy do siedziby Zamawiającego. 4. Oferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku mydła w płynie winno być ono zgłoszone do krajowego sytemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu, zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.). 5. Dostawa środków czystości będzie odbywać się sukcesywnie, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, do siedziby Kancelarii Senatu przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie. O terminie dostawy Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z 4-dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem dostawy. Dopuszcza się zgłaszanie zamówienia za pośrednictwem faksu. 6. Zamawiający zastrzega, że podane wielkości pożądanych środków czystości - załącznik nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1, są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw środków czystości w wielkościach podanych w załączniku nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości, do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający gwarantuje, że z tytułu realizacji przedmiotu umowy, minimalna kwota wyniesie nie mniej niż 70% ceny podanej w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Dopuszcza się zmiany ilościowe poszczególnego rodzaju asortymentu środków czystości objętych umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia, wynikającej z załącznika nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, tzn. że w ramach wartości umowy, Zamawiający może zmniejszyć liczbę jednego asortymentu i zwiększyć innego, z tym jednak zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą przekroczyć kwoty brutto wartości umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEMEN Jarosław Semeniuk, ul. Paproci 3, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54962,55

  • Oferta z najniższą ceną: 46375,92 / Oferta z najwyższą ceną: 100107,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.