eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie remontu kapitalnego łazienek, wymiana drzwi oraz lamp oświetleniowych w budynku A Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie, przy ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Radom: Wykonanie remontu kapitalnego łazienek, wymiana drzwi oraz lamp oświetleniowych w budynku A Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie, przy ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25
Numer ogłoszenia: 130142 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, fax 048 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu kapitalnego łazienek, wymiana drzwi oraz lamp oświetleniowych w budynku A Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie, przy ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu kapitalnego łazienek, wymiana drzwi oraz lamp oświetleniowych w budynku A Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie, przy ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25 w zakresie określonym specyfikacją techniczną wykonania robót oraz przedmiarami robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 ) posiadają niezbędną wiedzę o doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I GRUPA A ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) a w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w/w dokumentach, upoważnione do reprezentowania oferenta. B ) oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art.22 ust 1 cyt. Ustawy ( wzór stanowi Załącznik Nr 1 ). C ) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert)., D ) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert ) E ) wskazanie personalnie osób do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót w poszczególnych branżach ( budowlanej, sanitarnej i elektrycznej )wraz z załączonymi kopiami uprawnień budowlanych oraz kopiami zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów w rozumieniu ustawy z dnia 15.12.2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz.U.z roku 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm. ). Kopie wyżej wymienionych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Dokumenty opisane pod literami A C, D i E muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych formułą za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Ponadto Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : II GRUPA f ) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie : - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 2 - przedmiarów robót stanowiących Załącznik Nr 3 do Specyfikacji z zachowaniem poniższych zasad : - SPOSÓB WYCENY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA a) kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o dokumentację projektową, przedmiar robót, Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiące załączniki do SIWZ, wizję w terenie z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z prawidłowej technologii robót, bezpieczeństwa i higieny pracy. Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych wszystkich branż zestawienia z podaniem cen netto i brutto - osobno , b) zaleca się sporządzenie kosztorysów ofertowych z podaniem cen jednostkowych z narzutami dla każdej pozycji kosztorysowej wg. załącznika Nr 4 do SIWZ , Bez względu na sposób dokonania wycen ofertowych szczegółowe czy uproszczone, oferent musi dołączyć do oferty wykaz materiałów i urządzeń z podaniem ich cen jednostkowych. Wycena ofertowa winna być zgodna z warunkami technicznymi i technologią przyjętą w opracowaniach projektowych. Dopuszczalna jest zmiana podanej podstawy wyceny w przedmiarach : - na inne z ogólnie przyjętych katalogów ( KNR, KNNR itp.) - lub przez zastosowanie analiz własnych opracowanych na podstawie nakładów rzeczowych z ogólnie dostępnych katalogów, przy zachowaniu ilości przedmiarowych i technologii wykonania. c) w cenie jednostkowej Oferent winien uwzględnić : - koszty wykonania i utrzymania zaplecza budowy, w tym pomieszczenia magazynowe, biurowe, składowiska itp. - koszty doprowadzenia wody i energii elektrycznej do celów budowy wraz z kosztami utrzymania przez okres realizacji, - koszty utrzymania oraz konserwacji wszelkich urządzeń i obiektów tymczasowych placu budowy, - koszty składowania i usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, - koszty ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, - koszty ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz koszty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, oraz g ) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy - Załącznik nr 6 z podaniem wymaganych informacji oraz okresu gwarancji h ) parafowany wzór umowy - załącznik Nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mazowiecka.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, 26-600 Radom ul. 11 Listopada 37/59 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, 26-600 Radom ul. 11 Listopada 37/59 Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.