eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćBudowa oświetlenia ulic w Zamościu1. ul. Czarnieckiego w ramach zadaniaOś. Promyk przebudowa oświetlenia z napowietrznego na podziemne. 2. ul. Zamkniętej w ramach zadania Oś.Św.Piątka -Oświetlenie ulic. 3. ul. Al.Jana Pawła II w ramach zadaniaPrzebudowa u

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Zamość: Budowa oświetlenia ulic w Zamościu: 1. ul. Czarnieckiego w ramach zadania: Oś. Promyk przebudowa oświetlenia z napowietrznego na podziemne. 2. ul. Zamkniętej w ramach zadania : Oś.Św.Piątka -Oświetlenie ulic. 3. ul. Al.Jana Pawła II w ramach zadania: Przebudowa ul. AL.Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 130128 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, fax 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulic w Zamościu: 1. ul. Czarnieckiego w ramach zadania: Oś. Promyk przebudowa oświetlenia z napowietrznego na podziemne. 2. ul. Zamkniętej w ramach zadania : Oś.Św.Piątka -Oświetlenie ulic. 3. ul. Al.Jana Pawła II w ramach zadania: Przebudowa ul. AL.Jana Pawła II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jest budowa oświetlenia ulic w Zamościu: 1. ul. Czarnieckiego w ramach zadania: Oś. Promyk przebudowa oświetlenia z napowietrznego na podziemne. 2. ul. Zamkniętej w ramach zadania : Oś.Św.Piątka -Oświetlenie ulic 3. ul. Al.Jana Pawła II w ramach zadania: Przebudowa ul.AL.Jana Pawła II. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub kilka następujących zadań. Przez -równoważne- rozumie się materiały o parametrach nie gorszych (nie niższych) od tych wskazanych przez zamawiającego. Szczegółowy opis wykonania robót poszczególnych zadań zawarte są w projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik do siwz, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Zakres każdego z zadań obejmuje koszt obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie robót oraz pomiar geodezyjny powykonawczy, koszt zamknięcia pasa drogowego, koszt opracowania przez oferenta projektu organizacji ruchu, koszt oznakowania pasa drogowego, koszt odtworzenie dróg chodników i terenów zielonych. Rodzaj robót: Budowa oświetlenia drogowego Lokalizacja robót: Zamość, ul. Czarnieckiego, Zamknięta i Al.Jana Pawła II.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: zadanie nr 1 - ul.Czarnieckiego - 1 000zł (słownie: jeden tysiąc złotych), zadanie nr 2 - ul. Zamknięta - 700 zł (słownie: siedemset złotych), zadanie nr 3 - ul. Al.Jana Pawła II - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust 6 pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnych do wykonania robót określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - roboty podobne do przedmiotu zamówienia. Na zadanie nr 3 wymagane jest wykonanie minimum jednego zadania podobnego do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł Przez -podobne- rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - uprawnienia budowlane do sieci i instalacji elektroenergetycznych d) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). f) wniesienie wadium przetargowego w wysokości określonej w pkt 8 SIWZ, W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1 do siwz 2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt. 8 siwz zgodnie z art 45 ust. 1 pkt. 6 i 7 pzp. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie). 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - podobnych do przedmiotu zamówienia. Na zadanie nr 3 wymagane jest wykonanie minimum jednego zadania podobnego do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł. Przez -podobne- rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 10. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zadania, a dla osoby przewidzianej na kierownika budowy - kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej do sieci i instalacji elektroenergetycznych i przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia. 12. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać w Urzędzie Miasta Zamość, Wydział Rozwoju Gospodarczego, 22-400 Zamość, ul. Pereca 12 - cena 40zł za każde zadanie płatne gotówką lub przelewem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość Sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert : Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość pokój nr 12 dnia 11.07.2008r. o godz. 10.30 Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Pracownicy uprawnieni do udzielenia informacji: inspektor Wydziału Rozwoju Gospodarczego - inż. Marian Kozłowski tel. (084) 638 -47-84, (084) 627-14-01

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Czarnieckiego w ramach zadania: Oś. Promyk, przebudowa oświetlenia ulicznego z napowietrznego na podziemne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: Budowa oświetlenia ul. Czarnieckiego - od projektowanego słupa nr 9 ul. Lipska do słupa nr9/9 w następującym zakresie: Długość linii kablowej YAKY 4x25mm²- 293m, 9 punktów świetlnych Słupy oświetleniowe stalowe , obustronnie ocynkowane, wys.5m, typu SUn-5 o gr.ścianki min.4mm, posadowione na fundamencie typu F-100, oprawa typu OCP70B-PCII z lampą SONT-Plus 70W (lub równoważne). Uwaga. W przypadku niewykonania oświetlenia ulicy Lipskiej Inwestor wskaże podłączenie zasilania z istniejącego słupa na ul.Czarnieckiego. Słupy należy dodatkowo zabezpieczyć przed wpływem agresywnego środowiska poprzez pomalowanie farbą do wyrobów ocynkowanych w kolorze zbliżonym do koloru słupa do wysokości 0,5m od fundamentu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Zamkniętej w ramach zadania: Oś.Św.Piątka -Oświetlenie ulic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: Długość linii kablowej YAKY 4x25mm² - 171m, 5 punktów świetlnych. Słupy oświetleniowe stalowe, obustronnie ocynkowane, wys.5m, typu SUn-5 o gr.ścianki min.4mm, posadowione na fundamencie typu F-100, oprawa typu OCP100B-PCII z lampą SONT-Plus 100W (lub równoważne). Słupy należy dodatkowo zabezpieczyć przed wpływem agresywnego środowiska poprzez pomalowanie farbą do wyrobów ocynkowanych w kolorze zbliżonym do koloru słupa do wysokości 0,5m od fundamentu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Al.Jana Pawła II w ramach zadania: Przebudowa ul. AL.Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: 3a. Oświetlenie odcinka pasa jezdni odm strony wschodniej - od słupa Nr 24 do istniejącego słupa Nr 32 i do projektowanego słupa Nr 34 , 11 słupów typu S-120SRw, h=12m w tym 10szt. z wysięgnikiem dwuramiennym i 1 słup z wysięgnikiem trójramiennym. Oprawy 11szt. typu OUSb70 z lampą SON T Plus 70W, typu OUSa 250- 23szt z lampą SON T Plus 250W. Linia kablowa YAKY 4x35mm² - 352m, YAKY 4x10mm² -275m. 3b. Oświetlenie odcinka pasa jezdni od strony zachodniej - od projektowanej SOU do słupa Nr35 , 7słupów typu S-120SRw, h=12m w tym 3szt. z wysięgnikiem 3-ramiennym ,2szt. z wysięgnikiem 2-ramiennym. Oprawy 10szt. typu OUSa250 z lampą SON T Plus 250W oraz 5szt. z oprawą typu OUSb 70 z lampą SON T Plus 70W. Linia kablowa YAKY4x35mm²- 236m, YAKY 4x10mm²- 200m. Słupy należy dodatkowo zabezpieczyć przed wpływem agresywnego środowiska poprzez pomalowanie farbą do wyrobów ocynkowanych w kolorze zbliżonym do koloru słupa do wysokości 2m od fundamentu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.