Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Warszawa: Umundurowanie strażaka PSP
Numer ogłoszenia: 130058 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Umundurowanie strażaka PSP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania strażaka PSP do siedziby Zamawiającego, wg. podziału na 9 części, na warunkach i w terminach określonych szczegółowo w rozdziale II SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie 18.22.32.00 - Kurtki 18.23.53.00 - Swetry 18.44.33.10 - Berety 18.33.10.00 - Koszulki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Zadeklarują w ofercie gotowość wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2 instrukcji. 2. Spełniają wymagania uprawniające do ubiegania się o udzielenia zamówienia, takie jak: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie: 1) analizy treści złożonej oferty - czy została sporządzona w sposób określony w pkt. 6 instrukcji, 2) złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. 5 instrukcji, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 1 siwz. 2. Ofertę Wykonawcy dla części na którą Wykonawca składa ofertę, wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 2 siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz cenowy dla części na którą Wykonawca składa ofertę - wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 3 siwz 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. 6. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich: - w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo - w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, kiedy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, konieczne będzie dostarczenie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Dział Zamówień Publicznych - pokój 323 (wejście od ul. Siemiradzkiego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna SGSP - pokój 102 (wejście od ul. Siemiradzkiego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pasek strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w Rozdziale II siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Półbuty strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w Rozdziale II siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie koszarowe strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w Rozdziale II siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Buty dla kadry dowódczo - sztabowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w Rozdziale II siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obuwie damskie i botki damskie strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w Rozdziale II siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurtka 3/4 strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w Rozdziale II siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sweter strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w Rozdziale II siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Beret strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w Rozdziale II siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Koszulka letnia i zimowa strażaka PSP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wykonany musi zostać zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w Rozdziale II siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Sukcesywna dostawa odzieży medycznej oraz obuwia do użytku szpitalnego.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie na rok 2026
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Sława Śląska w roku 2026.
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
- Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2026
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





