Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Warszawa: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz węzła cieplnego w Zespole Szkół Nr 5 przy ul. Szczawnickiej 1 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 130044 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz węzła cieplnego w Zespole Szkół Nr 5 przy ul. Szczawnickiej 1 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz węzła cieplnego w Zespole Szkół Nr 5 przy ul. Szczawnickiej 1 w Warszawie. Roboty te obejmują: - roboty budowlane (m. in. uzupełnienie tynków, malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej, skucie i wyrównanie posadzek); - roboty sanitarne (m. in. wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wymiana instalacji węzła ciepnego); - roboty elektryczne(m.in. wymiana tablicy rozdzielczej węzła, instalacja siłowa odbiorników węzła, instalacja ochrony przeciwporażeniowej)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: A. Formularz oferty o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym załącznik Nr 1 do siwz. B. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3 do siwz. C. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 6 do siwz, a w szczególności zgodnie z przedmiarami robót które stanowią integralną część dokumentacji projektowej. D. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualngo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 2. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych 2 robót o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł. każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego (wzór stanowi załącznik Nr 4 do siwz). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 5 do siwz. Wykonawca musi udokumentować (załacznik Nr 5 do siwz) iż dysponuje min.: - 4 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej w tym 2 spawaczy z uprawnieniami; - 2 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej z uprawnieniami SEP; - 2 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności budowlanej. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia SEP i spawalnicze. c) uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnymi zaświadczeniemi o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, uprawnienia budowlane musi posiadać tylko 1 kierownik budowy. 3. w celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a) polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda: a) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do siwz; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku; d) aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; f) potwierdzenia wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.