eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówroboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego polegające na ścięciu poboczy, odmuleniu rowów, oczyszczeniu przepustów ( 2 zadania)Zadanie nr 3 - RDW Lubaczów Zadanie nr 4 -RDW Łańcut



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Rzeszów: roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego polegające na : ścięciu poboczy, odmuleniu rowów, oczyszczeniu przepustów ( 2 zadania): Zadanie nr 3 - RDW Lubaczów Zadanie nr 4 -RDW Łańcut
Numer ogłoszenia: 129895 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, fax 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego polegające na : ścięciu poboczy, odmuleniu rowów, oczyszczeniu przepustów ( 2 zadania): Zadanie nr 3 - RDW Lubaczów Zadanie nr 4 -RDW Łańcut.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Ścinkę poboczy 2. Odmulenie rowów 3. Odmulenie przepustów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zadanie Nr 3- 250,00 PLN zadanie Nr 4 - 400,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 Pzp; 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min: Kierownik Budowy - całkowite doświadczenie - min. 5 lat UWAGA ! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej. 3)posiadają potencjał sprzętowy min: -koparko - ładowarka - 1 szt. -środek transportowy - 1 szt. -sprzęt do ścinania poboczy - 1 szt.( dotyczy zadań gdzie występuję ścinka poboczy). 4)posiadają doświadczenie w realizacji robót w ciągu ostatnich 5 lat potwierdzone referencjami - ścinanie poboczy - min. 2000m2 (dotyczy zadań gdzie występuje ścinka poboczy) -odmulenie rowów - min. 1000mb (dotyczy zadań gdzie występuje odmulenie rowów) 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w nastepujący sposób: spełnia/nie spełnia III. Nie dopuszcza sie podwykonawstwa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 3)oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty. 4)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 oferty; 5)wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6)Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w pkt II.2.I.4 wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót w m2 lub mb). 8)Polisa lub inny dokument stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie Nr 3 - RDW Lubaczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje: 1. ścięcie poboczy; 2. odmulenie rowów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie Nr 4 - RDW Łańcut.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje: 1. odmulenie rowów; 2.oczyszczenie przepustów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.