Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Wrocław: Materiały reklamowe dla Uniwersytetu Wrocławskiego
Część 1: Naczynia
Część 2: Tekstylia i torby
Część 3: Pendrive
Część 4: Materiały VIP
Część 5: Materiały konferencyjne
Numer ogłoszenia: 129842 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały reklamowe dla Uniwersytetu Wrocławskiego Część 1: Naczynia Część 2: Tekstylia i torby Część 3: Pendrive Część 4: Materiały VIP Część 5: Materiały konferencyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone przy wartości zamówienia poniżej 206 tys. euro. Parametry jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia przedstawiono szczegółowo w zał. nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 i 4.5 do SIWZ odpowiednio dla Części 1, 2, 3, 4 i 5..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 39.22.11.10 - Naczynia 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wzięcia udziału w postępowaniu Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz inne wymagane dokumenty (dotyczy Części 1, 2, 3, 4 i 5): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oraz: 5. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 6. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego
ul. Kuźnicza 49/55
50-138 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkie zmiany umowy dopuszczone w ramach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i okolicznościach określonych w SIWZ i wymagają formy pisemnej i będą wiążące po ich zatwierdzeniu przez obie strony w następujących przypadkach: a) aneks terminowy - w przypadku stwierdzenia wad Zamawiający może wyznaczyć wykonawcy dodatkowy termin, maksymalnie 14 dni, na dostawę przedmiotu zamówienia wolnego od wad, bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów z tego tytułu zachowując uprawnienia związane z opóźnieniem..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naczynia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia przedstawiono szczegółowo w zał. nr 4.1, do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.10-1, 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tekstylia i torby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia przedstawiono szczegółowo w zał. nr 4.2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pendrive.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia przedstawiono szczegółowo w zał. nr 4.3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3, 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały VIP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia przedstawiono szczegółowo w zał. nr 4.4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 18.42.00.00-9, 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały konferencyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia przedstawiono szczegółowo w zał. nr 4.5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 18.00.00.00-9, 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii pokazującej efekty wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia
- Obsługa medialna wydarzeń i projektów realizowanych przez Centrum e-Zdrowia
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Rozbudowa posiadanej macierzy poprzez dostawę dysków SSD
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
- Zakup i dostawa: serwerów, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Polskiej Akademii Umiejętności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





