eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU ALEJEK NR II, III, XI, 4 I 14 O NAWIERZCHNI ŻWIROWEJ NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO ODDZIAŁ OSOBOWICE WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Wrocław: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU ALEJEK NR II, III, XI, 4 I 14 O NAWIERZCHNI ŻWIROWEJ NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO ODDZIAŁ OSOBOWICE WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 129818 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (0-71) 328 70 20, fax (0-71) 328 70 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU ALEJEK NR II, III, XI, 4 I 14 O NAWIERZCHNI ŻWIROWEJ NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO ODDZIAŁ OSOBOWICE WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z zakresu robót drogowych, których celem jest remont nawierzchni wraz z podbudową. 2. W zakres prac wchodzą następujące roboty: 1) alejka nr II - zadanie A: a) rozebranie i ustawienie nowych obrzeży betonowych 30 x 8 cm - 620 m; b) wykonanie koryta o gł. 25 cm - 1029 m2; c) wywóz urobku na odległość do 10 km - 257,25 m3; d) wykonanie podsypki piaskowej o gr. 3cm - 962 m2; e) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm - 962 m2; f) wykonanie nawierzchni z klińca oraz miału granitowego gr. 7 cm - 962 m2; 2) alejka nr III - zadanie B: a) rozebranie i ustawienie nowych obrzeży betonowych 30 x 8 cm - 620 m; b) wykonanie koryta o gł. 25 cm - 1029 m2; c) wywóz urobku na odległość do 10 km - 257,25 m3; d) wykonanie podsypki piaskowej o gr. 3cm - 962 m2; e) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm - 962 m2; f) wykonanie nawierzchni z klińca oraz miału granitowego gr. 7 cm - 962 m2; 3) alejka nr XI - zadanie C: a) rozebranie i ustawienie nowych obrzeży betonowych 30 x 8 cm - 131 m; b) wykonanie koryta o gł. 25 cm - 209,6 m2; c) wywóz urobku na odległość do 10 km - 52,4 m3; d) wykonanie podsypki piaskowej o gr. 3cm - 196,5 m2; e) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm - 196,5 m2; f) wykonanie nawierzchni z klińca oraz miału granitowego gr. 7 cm - 196,5 m2; 4) alejka nr 4 - zadanie D: a) przestawienie starych krawężników betonowych 30 x 15 cm - 139 m; b) wykonanie koryta o gł. 25 cm - 228 m2; c) wywóz urobku na odległość do 10 km - 57 m3; d) wykonanie podsypki piaskowej o gr. 3cm - 228 m2; e) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm - 228 m2; f) wykonanie nawierzchni z klińca oraz miału granitowego gr. 7 cm - 228 m2; 5) alejka nr 14 - zadanie E: a) rozebranie i ustawienie nowych krawężników betonowych 30 x 15 cm - 58 m; b) wykonanie koryta o gł. 25 cm - 102,3 m2; c) wywóz urobku na odległość do 10 km - 35,805 m3; d) wykonanie podsypki piaskowej o gr. 3cm - 102,3 m2; e) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm - 102,3 m2; f) wykonanie nawierzchni z klińca oraz miału granitowego gr. 7 cm - 204,6 m2;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia/nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń opisanych w § 5 SIWZ. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1 i 4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 3.SIWZ 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 2 wymagane jest, że Wykonawca: a) wykonał w ostatnich pięciu latach, zamówienie/zamówienia o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł; b) zatrudnia: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane i przynależącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub jako właściciel zakładu sam spełnia te warunki; - zatrudnia minimum pięciu pracowników bezpośrednio zaangażowanych w realizację prac budowlanych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 4 SIWZ. 3) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 3 wymagane jest: a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 100.000,00 zł; b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł; Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy; 2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; 3) warunki określone w § 4 ust. 1 pkt 1 i 4 SIWZ- do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) warunki szczegółowe określone w § 4 ust. 2 pkt 2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie, z tym że łączna wartość zrealizowanych zamówień nie może być niższa niż 500.000 zł - wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 6; b) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacjami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 7; c) kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 5) warunki szczegółowe określone w § 4 ust. 2 pkt 3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3: 1) lit. a), b), c), - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. a) i c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.wroc.pl lub www.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław (pok. 214 - sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.