eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › USŁUGI SZKOLENIOWE DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Lidzbark Warmiński: USŁUGI SZKOLENIOWE DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
Numer ogłoszenia: 129676 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91822 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Góreckiego 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 80 40, faks 089 767 80 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LIDZBARKU WARMIŃSKIM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia w ramach projektu Zwrot ku aktywności, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie adresowane jest do 48 beneficjentów z podziałem na 3 grupy szkoleniowe: -osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezradności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych oraz bezrobocia w ramach kontraktów socjalnych - 18 osób -młodzież w wieku 15 - 24 lata korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia w ramach kontraktów socjalnych - 18 osób -osoby powyżej 50 roku życia korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia w ramach Programu Aktywności Lokalnej - 12 osób Przedmiot zamówienia - opis: 1. Charakterystyka usługi szkoleniowej: a) Grupa I (osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezradności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych oraz bezrobocia) - kontrakty socjalne: -warsztaty motywujące do zmiany i wspierające proces pracy nad zmianą (18h), -trening kompetencji interpersonalnych (24h); -warsztaty psychoedukacji rodzinnej (30h); -warsztaty profilaktyki kryzysów życiowych (24h); -warsztaty dotyczące zagrożeń płynących z Internetu (18h); -warsztaty zarządzania codziennymi zadaniami życiowymi (18h); -szkoła dla rodziców (40h), -warsztaty aktywizacji zawodowej (28h). b) Grupa II (młodzież w wieku 15 - 24 lata korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia) - kontrakty socjalne: -warsztaty motywujące do zmiany i wspierające proces pracy nad zmianą (18h); -trening kompetencji interpersonalnych (24h); -profilaktyka kryzysów życiowych (24h); -warsztaty relaksacji i umiejętnego zarządzania stresem (14h); -warsztaty z zakresu edukacji seksualnej (18h); -warsztaty dotyczące zagrożeń płynących z Internetu (18h); -jednodniowa wizyta studyjna w zakresie dobrych praktyk ekonomii społecznej; - warsztaty aktywizacji zawodowej (28h); c) Grupa III (osoby powyżej 50 roku życia korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia) - Program Aktywności Lokalnej -warsztaty motywujące do zmiany i wspierające proces pracy nad zmianą (18h), -trening kompetencji interpersonalnych z uwzględnieniem komunikacji interpersonalnej (24h); -warsztaty profilaktyki kryzysów życiowych z uwzględnieniem trudnych sytuacji społecznych dla osób powyżej 50r.ż (24h); -warsztaty zdrowego stylu życia (18h); -warsztaty aktywnego planowania swojego czasu (14h); -warsztaty wizażu i autoprezentacji w budowaniu własnego wizerunku (14h); -warsztaty aktywizacji zawodowej (28h). 2. Harmonogram usługi szkoleniowej: a) Grupa I (osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezradności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych oraz bezrobocia) okres realizacji: kwiecień - czerwiec 2012r. b) Grupa II (młodzież w wieku 15 - 24 lata korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia) okres realizacji warsztatów: maj - lipiec 2012r. okres realizacji jednodniowej wizyty studyjnej: wrzesień 2012r. c) Grupa III (osoby powyżej 50 roku życia korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu bezrobocia) okres realizacji: wrzesień - listopad 2012r. 3. Do obowiązków Wykonawcy należą: 1. Zapewnienie sali dydaktycznej na terenie miasta Lidzbark Warmiński: a) sale dydaktyczne z wyposażeniem; b) serwis kawowy z poczęstunkiem (ciastka, owoce) podczas szkoleń; c) oznakowanie ośrodka i pomieszczeń w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej. 2. Zapewnienie prelegentów/trenerów z uprawnieniami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. Przygotowanie wykazu specjalistów prowadzących zajęcia teoretyczne (według załącznika) oraz potwierdzenie uprawnień do prowadzenia zajęć (certyfikaty/ zaświadczenia/ dyplomy). Dołączenie najpóźniej w dniu podpisania umowy kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów poświadczających uprawnienia do prowadzenia warsztatów w przedmiotowym zakresie oraz oświadczenia wykładowców/ trenerów potwierdzające, że będą oni uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy. 3. Przygotowanie szczegółowego programu szkoleń (według załącznika) oraz harmonogramu szkolenia (rozkład zajęć w tygodniu, godziny realizacji szkoleń), certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. Uwzględnić należy, że zajęcia odbywać się będą w dni powszednie najpóźniej do godziny 1500 . 4. Przygotowanie materiałów biurowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, notes, długopis) oznaczonych zgodnie z zasadami wymienionymi w pkt. 3.1.c. Każdy uczestnik musi otrzymać na własność w dniu rozpoczęcia danego szkolenia materiały merytoryczne zawierające informacje omawiane na wykładzie. 5. Wystawienie uczestnikom szkolenia zaświadczeń/certyfikatów (zgodne z wytycznymi Ministerstwa Edukacji i Nauki) o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, oznaczonych zgodnie z zasadami wymienionymi w pkt. 3.1.c. 6. Przeprowadzenie ewaluacji - oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych tj. ankiety na początku każdego z warsztatów oraz po jego zakończeniu. Prowadzenie dzienników zrealizowanych zajęć, list obecności. Do obowiązków Wykonawcy związanych z ewaluacją modułu szkoleniowego należy przekazanie w terminie 5 dni roboczych po zakończeniu szkolenia danej grupy szkoleniowej Dziennika Zajęć Grupy Szkoleniowej oraz wszystkich dokumentów dotyczących szkolenia, tj. szczegółowego programu, harmonogramu, podpisanej listy obecności, ankiet ewaluacyjnych, 1 kompletu materiałów szkoleniowych, listy osób, które pomyślnie ukończyły szkolenie i otrzymały zaświadczenie/certyfikat uczestnictwa wraz z pisemnym potwierdzeniem na liście, ewentualnych usprawiedliwień wraz z uzasadnieniami nieobecności beneficjentów i innych. Płatność za fakturę jest uzależniona od dostarczenia w oryginale kompletu w/w dokumentów oraz od pisemnej akceptacji przez Zamawiającego Dziennika Zajęć Grupy Szkoleniowej. Ewentualny brak dokumentów lub braki w ich kompletności skutkować będą opóźnieniem w wystawieniu faktury do momentu uzupełnienia stwierdzonych braków. 7. Objęcie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkoleń...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W RAMACH PROJEKTU EFS ZWROT KU AKTYWNOŚCI.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Badawczo - Szkoleniowy Sp. z o.o. w Olsztynie, ul. Artyleryjska 3 K, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77904,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.