Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-13
Jelenia Góra: Dostawa środków ochrony ekosystemów leśnych na użytek Karkonoskiego Parku Narodowego - siatka zgrzewana do osłon indywidualnych- 1000 sztuk; osłony mechaniczne przeciwko spałowaniu - 3750 mb.
Numer ogłoszenia: 129586 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony ekosystemów leśnych na użytek Karkonoskiego Parku Narodowego - siatka zgrzewana do osłon indywidualnych- 1000 sztuk; osłony mechaniczne przeciwko spałowaniu - 3750 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków ochrony ekosystemów leśnych na użytek Karkonoskiego Parku Narodowego - siatka zgrzewana do osłon indywidualnych- 1000 sztuk; osłony mechaniczne przeciwko spałowaniu - 3750 mb w podziale na pakiety: pakiet nr 1 - dostawa siatki zgrzewanej do osłon indywidualnych pakiet nr 2 - dostawa osłon mechanicznych przeciwko spałowaniu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.31.00-8, 19.52.11.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktury i Środowiska.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa siatki zgrzewanej do osłon indywidualnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatki zgrzewanej do osłon indywidualnych - 1000 sztuk - CPV 44313100-8; Siatka zgrzewana ocynkowana, pokrycie cynkiem min. 30g/m2, o wymiarach oczek 60x60 mm, wysokość 160 cm, szerokość 150 cm, o średnicy drutów min.1,9 mm, wytrzymałość na rozciąganie RM - 400-550 N/mm2. Zamawiana siatka ma być pocięta w arkusze, pospinane po 10szt. zapakowane na palety umożliwiające wyładunek mechaniczny jak i ręczny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa osłon mechanicznych zabezpieczających przed spałowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osłon mechanicznych zabezpieczających przed spałowaniem 1.Perforowane osłonki samozwijające się wykonane z folii PCV o grubości 0,25-0,27 mm ze stabilizatorem na działanie promieni ultrafioletowych(UV) w kolorze zieleni transparentnej lub zbliżonym, częściowo przezroczyste. Wymiary: wysokość 100 cm- ? 8%; szerokość po rozwinięciu 20cm +/-5 %; w ilości 1000 sztuk= 1000 mb 2.Perforowane osłonki samozwijające się wykonane z folii PCV o grubości 0,35 mm ze stabilizatorem na działanie promieni ultrafioletowych (UV) w kolorze zieleni transparentnej lub zbliżonym, częściowo przezroczyste. Wymiary: wysokość 100 cm- ? 8%; szerokość po rozwinięciu 30cm +/-5 % w ilości 1250 sztuk = 1250 mb. Osłonki pokryte na całej powierzchni otworami 3-5mm.Osłonki powinny zachowywać tzw. pamięć (powracać do pozycji po każdym rozwinięciu) 3.Siatka - taśma wykonana z polietylenu charakteryzująca się dużą wytrzymałością na rozciąganie wzdłuż i poprzek. Wymiary: 15 cm +/-5%, szerokość taśmy, oczka siatki o wymiarach 5x6 mm, grubość folii do 0,8 mm. Możliwość wykorzystania przez wiele lat, zarówno do drzew liściastych jak i iglastych. Pakowane w rolkach po 100 mb. Zapotrzebowanie: 1500 mb siatki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- Zapewnienie usługi logistycznej dwóch szkoleń pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia mnogie, uderzenia piorunów w górskim obszarze transgraniczn
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Dostawa wraz z montażem urządzeń placów zabaw na terenie jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu pn. "Akademia przedszkolaka"
- Dostawa, montaż i uruchomienie 3 aparatów do hemodializy dla Stacji Dializ w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.