Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Dębica: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Informatyzacja Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz rozwój usług publicznych on-line
Numer ogłoszenia: 129414 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Ogrodowa 4, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803100, faks 014 6803136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdebicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Informatyzacja Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz rozwój usług publicznych on-line.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje - Dostawę sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Dębicy Przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 - Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 48.81.00.00 - Systemy informacyjne 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Oferent musi wykazać min. 1 zrealizowane zlecenie o porównywalnym charakterze i wartości z okresu ostatnich 3 lat, potwierdzone referencjami. Wykazane zlecenie o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł powinno obejmować dostawę i instalację sprzętu teleinformatycznego (m.in. serwery, urządzenia sieciowe) oraz oprogramowania. 3.Oferent udzieli min. 24 miesiące gwarancji i rękojmi na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Oferenta do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki udziału w przetargu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wypełniony formularz specyfikacji technicznej sprzętu i oprogramowania stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 4.Informacje o Oferencie zawierające dane kontaktowe, adresy punktów serwisowych. 5.Wykaz ważniejszych zleceń o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat oraz posiadane referencje, (zgodnie z pkt. VI. 2 SIWZ). Wykaz winien zawierać: -nazwę zleceniodawcy, -zakres zleceń, -okres realizacji, -wartość za jaką odpowiedzialny był oferent. 6.Wykaz personelu wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7..Informacje o rękojmi i warunkach serwisu. 8.Opis oferowanego sprzętu i oprogramowania - foldery, specyfikacja techniczna, 9.Informacja o warunkach serwisu i gwarancji, wzór karty gwarancyjnej zgodnej z warunkami serwisu (p. I. 2 i 3)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdebicki.pl/BIP/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dębicy, ul. Strumskiego 1 pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dębicy, ul. Ogrodowa 4, 39-200 Dębica, pokój nr 9 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane ze wsparciem środków UE z programu ZPORR - działanie 1.5 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych poprzez rozbudowę parku w Stobiernej".
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego w ramach zadania: Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Realizacja ochrony ludności i obrony cywilnej na powiecie dębickim" - Zakup konstrukcji modułowej pod magazyn
- Zakup i dostawa cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 5000l, izolowana, na podwoziu 2-osiowej przyczepy rolniczej
- Zakup i dostawę agregatów prądotwórczych
- PRODUKTY LECZNICZE: PRODUKTY HEMOSTATYCZNE KOLAGENOWE W PAKIECIE I ORAZ SZCZEPIONKA DOPĘCHERZOWA BCG W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, tablic multimedialnych i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
- "Adaptacja budynku położonego w Poznaniu przy ul. Cichej 7 dla potrzeb CWRKDiZ w Poznaniu - dostawa i montaż sprzętu IT i multimedialnego"
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2026 R. DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W WARSZAWIE
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania realizowany w ramach grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Gminy Mogilany
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.