Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skierbieszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierbieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@skierbieszow.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugskierbieszow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-023cd056-414d-41ca-b087-3570d686e518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034215/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienia jest realizowane w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23, finansowanego z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II – Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://skierbieszow.ezamawiajacy.pl/pn/skierbieszow/demand/239706/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zawarte są w Specyfikacji Warunków zamówienia udostępnionej na stronie prowadzonego postępowania pod linkiem: https://skierbieszow.ezamawiajacy.pl/pn/skierbieszow/demand/239706/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w Specyfikacji Warunków zamówienia udostępnionej na stronie prowadzonego postępowania pod linkiem: https://skierbieszow.ezamawiajacy.pl/pn/skierbieszow/demand/239706/notice/public/details
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.OK.2710.14.2025.IB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23, finansowanego z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II – Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2. Zamówienie obejmuje:
dostawę serwera dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.);
dostawę switchy zarządzalnych dla Urzędu Gminy Skierbieszów (2 szt.);
dostawę urządzenia NAS dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.);
dostawę centralnego urządzenia UPS dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1szt.);
dostawę urządzenia UPS do serwera dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.);
dostawę urządzenia UTM dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.).
dostawę agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji zamówienia opisane są w Specyfikacji Warunków Zamówienia waz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa, że powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• zrealizował minimum 1 dostawę sprzętu obejmującą agregat prądotwórczy wraz z jego podłączeniem i uruchomieniem oraz minimum 1 dostawę sprzętu obejmującą centralne urządzenie UPS.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
8. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VII SWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – art. 125 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający informuje, że do przedmiotowych środków dowodowych (składanych wraz z ofertą) zalicza się:1. dostawa serwera dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.):
●karta prod. Oferow. serwera umożliwiająca weryfikację parametrów;
●ośw. producenta serwerów, że urządzenia są wyprodukowane zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO 50001 oraz ISO-14001;
●ośw. producenta serwera, że urządzenia posiadają rozwiązania zapewniające ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania, zgodnie z zaleceniami NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155, jak również, że serwery posiadają zaimplementowane sprzętowo mechanizmy kryptograficzne poświadczające integralność oprogramowania BIOS (Root of Trust);
●ośw. producenta w zakresie deklaracji CE dla serwera;
●ośw. producenta, że serwer spełnia wymagania normy NIST SP 800-193;
●ośw. producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
●ośw. producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
●ośw. producenta serwera, że sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
●dokument potw., że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia;
●dokument potw., że sprzęt spełnia normy co najmniej Epeat Silver według normy z 2019 r.;
●dokument potw., że oferowane serwery znajdują się na liście Windows Server Catalog i posiadają status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2025,
2. dostawa switchy zarządzalnych dla Urzędu Gminy Skierbieszów (2 szt.):
•karta prod. oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację parametrów;
3. dostawa urządzenia NAS dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.):
•karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację parametrów;
4. dostawa centralnego urządzenia UPS dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1szt.):
•karta prod. oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację parametrów;
•certyfikat producenta urządzenia w zakresie ISO 9001:2015 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu;
•ośw. producenta o posiadaniu licencji oraz pełnych praw do oprogr. do monitorowania pracy urządzeń UPS, a także o możliwości pobierania i aktualizowania oprogramowania bez żadnych dodatkowych kosztów;
•ośw. producenta, że w przypadku niemożności naprawy urządzenia w trakcie trwania gwarancji na miejscu u klienta podstawiony zostanie bezpłatnie UPS o minimum tych samych parametrach na czas naprawy;
•autoryzacja serwisowa lub oświadczenie producenta w zakresie serwisu;
5. dostawa urządzenia UPS do serwera dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.):
•karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację parametrów;
•ośw. producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla urządzenia;
•certyfikat producenta urządzenia w zakresie ISO 9001:2015 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu;
•ośw. producenta o posiadaniu licencji oraz pełnych praw do oprogramowania do monitorowania pracy urządzeń UPS, a także o możliwości pobierania i aktualizowania oprogramowania bez żadnych dodatkowych kosztów;
• autoryzacja serwisowa lub oświadczenie producenta w zakresie serwisu.
6. dostawa urządzenia UTM dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.):
• karta prod. oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację parametrów;
7. dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy Skierbieszów (1 szt.):
•karta prod. oferowanego agregatu umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
•ośw. producenta agregatu w zakresie deklaracji CE dla sprzętu;
•dokumenty potwierdzające, że producent sprzętu posiada wdrożony system ISO 9001:2015;
•ośw. producenta agregatu o możliwości przeprowadzenia prób FAT (przed dostarczeniem agregatu) u producenta,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:1) Oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania poszczególnych wykonawców.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
W przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, który jest jej integralną częścią.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://skierbieszow.ezamawiajacy.pl/pn/skierbieszow/demand/239706/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-22
INNE PRZETARGI SKIERBIESZÓW
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skierbieszów w roku 2026
więcej: przetargi SKIERBIESZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, tablic multimedialnych i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
- "Adaptacja budynku położonego w Poznaniu przy ul. Cichej 7 dla potrzeb CWRKDiZ w Poznaniu - dostawa i montaż sprzętu IT i multimedialnego"
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych oraz przeprowadzenie audytu zgodności wraz z wdrożeniem dokumentacji dla ZGK Sp. z o.o. w Zielonej Górze
- Dostawa drukarek, tabletów, laptopów, komputerów, pamięci przenośnych oraz innych urządzeń komputerowych z podziałem na części
- DOSTAWA I WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA DZIEDZINOWEGO DO OBSŁUGI FINANSOWO-KADROWEJ
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.