Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Golub-Dobrzyń: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu.
Numer ogłoszenia: 129325 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, faks 056 6835383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚCI PODANE SĄ W SZTUKACH ( nie kompletach) 1.Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe 9.000szt. 2.Tablice samochodowe indywidualne 20 szt. 3.Tablice samochodowe tymczasowe 20 szt. 4.Tablice samochodowe zabytkowe 4szt. 5.Tablice zwyczajne motocyklowe 500 szt. 6.Tablice motocyklowe indywidualne 6 szt. 7.Tablice motocyklowe tymczasowe 1 szt. 8.Tablice motocyklowe zabytkowe 1 szt. 9.Tablice zwyczajne motorowerowe 450 szt. 10.Tablice motorowerowe tymczasowe 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu : Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, zgodnie z pkt.5 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz formularzem ofertowym i formularzem cenowym (zał. Nr 1 i 2 do SIWZ ) następujące oświadczenia i dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Podpisane Oświadczenie oferenta ( zawarte w druku formularza ofertowego zał. Nr 1 SIWZ). Zaakceptowany- podpisany - projekt umowy ( zał. nr 3 SIWZ). Wykaz wykonanych dostaw (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( liczoną w skali 24 miesięcy) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, , dat wykonania i odbiorców. (zał. nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu, ul.Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń pok. 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu, ul.Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń pok. 14 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 - zadanie 3, zadanie 4 i zadanie 5
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Budowa ścieżki rowerowej oraz budowa drogi dla rowerów w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 554 wraz z włączeniem do drogi powiatowej 2124C
- "Inwestycja w infrastrukturę kształcenia zawodowego przy ul. Odrodzenia 8 w Kowalewie Pomorskim; Remont warsztatów samochodowych"
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2026 i 2027
- Wykonanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kozienicach na rok 2026.
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
- Bieżące utrzymanie i remont oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Żory.
- Wykonanie z użyciem materiałów własnych i dostarczenie tablic rejestracyjnych
- Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych.
więcej: Znaki i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.