eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2017 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 12912 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 1631 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, krajowy numer identyfikacyjny 566029600000, ul. ul. Romana Dmowskiego  1, 37450   Stalowa Wola, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 15 642 63 82, 842 50 97, faks 15 844 79 97, e-mail mopsstalowawola@mops-stalwol.pl
Adres strony internetowej (URL): www.stalowawola.naszops.pl/bip/
Adres profilu: www.stalowawola.naszops.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MOPS.X.26.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2017 roku. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby zbiorowego żywienia (stanowi tzw. "wsad do kotła"). 3. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment, określony szczegółowo w Załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy. Liczba artykułów spożywczych wskazana w Załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy ma charakter maksymalny. Ogólna ilość artykułów uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 4. Dostawa artykułów spożywczych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie w dniu poprzedzającym dostawę. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianego asortymentu jaki ma być dostarczony. Dostawa raz w tygodniu do godziny 8:00 rano w dni pracy Kuchni przy MOPS w Stalowej Woli tj. od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania asortymentu do Kuchni przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015 poz. 594 ze zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia oraz rozładunku musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia i rozładunku. 5. Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi jakościowe, określone w przepisach dot. żywienia zbiorowego. Wykonawca dostarcza produkty dobrej jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów, w chwili dostawy, nie może być krótszy niż 1/2 ogólnego terminu przydatności do spożycia danego produktu. Produkty winny być dostarczone w opakowaniach zbiorczych ułatwiających przenoszenie i transport. Poszczególne produkty w opakowaniach nieotwierane i nieujmowane. Produkty winny być posegregowane asortymentem w celu zachowania ich kształtu, wyglądu, zapachu, aby zapobiec deformacji, zgnieceniu, połamaniu, zmieszaniu zapachów, czy uszkodzeniu, rozdarciu opakowań. Produkty winny być świeże, w nienaruszonym stanie. Wykonawca zapewni takie opakowanie produktów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu i składowania. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: stwierdzenia nieświeżości dostarczanego artykułu; dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia oraz telefonicznie zgłosi reklamacje Wykonawcy. 7. W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany artykułu wadliwego lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo (tj. zgodne z opisem przedmiotu zamówienia) w terminie zgodnym z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym (nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji). W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy art. spożywcze będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 8. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie kosztorysowe wynikające z ilości dostarczonych produktów według cen jednostkowych ujętych w Formularzu rzeczowo - cenowym - Załącznik nr 6 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo - cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. Podstawą rozliczenia będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca realizacji dostaw. Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. Do każdorazowej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument wydania np. W-Z. Równoważność: 1. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów, które są wymienione w Załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy pod warunkiem, że artykuły równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry jakościowe i ilościowe jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 3. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy produktów spożywczych, wymienionych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz rzeczowo - cenowy spełniają wymagania Zamawiającego. 4. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36696.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Almax - Dystrybucja Sp. z o.o.,  ,  Panieńszczyzna,  21-002 ,  Jastków,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36494.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36494.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36494.75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.