eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieZakup wraz z dostawą warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Strzelce Opolskie: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
Numer ogłoszenia: 128954 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy , ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, faks 077 4613480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu : banan - 700kg, buraki - 700kg, cebula - 300kg, cytryna - 40kg, grejpfrut czerwony - 240kg, jabłka - 800kg, kalafior - 60szt, kapusta biała - 200kg, kapusta biała - 60szt, kapusta czerwona - 160kg, kapusta czerwona - 60szt, kapusta kiszona wiaderka 5kg - 200szt, kapusta pekińska - 60szt, kapusta pekińska - 180kg, kiwi - 20kg, kiwi- 250szt, mandarynka - 60kg, marchew - 1500kg, natka pietruszki (pęczek) - 20szt, ogórek zielony - 240kg, ogórek kiszony - 300kg, papryka czerwona, zielona, żółta - 2kg, pieczarka luzem - 10kg, pietruszka korzeń - 200kg, pomarańcza - 60kg, pomidor - 800kg, por - 150szt, por - 70kg, rzodkiewka (pęczki) - 50szt, sałata zielona - 100szt, seler korzeń - 120kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz załącznik nr 5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.21.00.0 - Warzywa 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.11.40 - Warzywa liściaste i kapustne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 rozdziału nr 5, 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie badania złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 4) Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami: - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2 magazyn, - asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą, - wykonawca zapewnia dobra jakość towaru, - magazynier obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba ją zastępująca (ważenie, liczenie, sprawdzenie jakości towaru,), - wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, - fakturowanie odbywać się będzie każdorazowo po dostawie, 5) Wykonawca powinien złożyć ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamówionego asortymentu do 20% wartości umowy. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA- załącznik nr 1, b) Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 2 (przedkłada Wykonawca), c) Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, d) Wypełniony i podpisany wzór umowy (wypełnić w miejscach przeznaczonych dla wykonawcy) - załącznik nr 4. e) Załącznik nr 5 - szczegółowa wycena warzyw i owoców. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 budynek główny - zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:50, miejsce: siedziba zamawiającego w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 , budynek Admnistracji, dział kadr i administracji, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.