Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Główczyce: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na trasie Dochowo - Dochówko - Gorzysław - Szczypkowice oraz awaryjnego ujęcia wody.
ZP-RB/341/01/2009
Numer ogłoszenia: 12891 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce , ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug.glowczyce.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na trasie Dochowo - Dochówko - Gorzysław - Szczypkowice oraz awaryjnego ujęcia wody. ZP-RB/341/01/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami na trasie wieś Dochowo - Dochówko - Gorzysław - Szczypkowice , - wykonanie awaryjnego ujęcia wody oznaczonego w projekcie prac geologicznych jako 3, - pogłębienie istniejącego ujęcia wody oznaczonego w projekcie prac geologicznych jako 2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) udokumentują wykonanie co najmniej 2 ujęć wody o głębokości każdego z odwiertów minimum 50 m. b) udokumentują wykonanie co najmniej 2 zamówień polegających na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami o wartości każdej z robót minimum 600 tys. zł. brutto. c) posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) wykaz kierownictwa i kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia - (wg załącznika nr 4 do SIWZ) do oferty wykonawca załącza aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; warunek należy spełnić sporządzając wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do samorządu zawodowego; 6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane udokumentowanie wykonania co najmniej - 2 ujęć wody o głębokości każdego z odwiertów minimum 50 m. - 2 zamówień polegających na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami o wartości każdej z robót minimum 600 tys. zł. brutto..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Główczyce
ul. Kościuszki 8
76-220 Główczyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy Główczyce pok. nr 7a , przy ulicy Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, do dnia 02. 02. 2009r. do godziny 1200.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GŁÓWCZYCE
- Adaptacja dwóch klas szkolnych na oddział przedszkolny (klasa zerowa)
- Remont drogi w Szczypkowicach przy ŚDS
więcej: przetargi GŁÓWCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Poświętne" w ramach zadania "Budowa wodociągu w gminie Poświętne oraz zakup samochodu asenizacyjnego i beczki asenizacyjnej"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowe Ostrowy oraz wyposażenie Ujęcia Wody dla SUW w Grochowie mające na celu zwiększenie wydajności stacji
- Przebudowa drogi w ul. Cegielskiego (13KD-D na odcinku od posesji nr 4 do posesji nr 10 wraz z placem do zawracania oraz 12KD-D na odcinku od drogi 13KD-D do ul. Braci Hofmannów) we Wrocławiu
- Budowa zbiornika wyrównawczego na wodę pitną wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka istniejącego zbiornika w miejscowości Bębło
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029.
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zasilaniem na Placu Ołdakowskiego w Radomiu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.