Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Wrocław: Remont dachów budynku dydaktycznego i Sali gimnastycznej w ZZOD PWr w Legnicy przy ul. Batorego 9
Numer ogłoszenia: 128763 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów budynku dydaktycznego i Sali gimnastycznej w ZZOD PWr w Legnicy przy ul. Batorego 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. ROBOTA BUDOWLANA: Remont dachów budynku dydaktycznego i Sali gimnastycznej w ZZOD PWr w Legnicy przy ul. Batorego 9 1.2. ZAKRES ROBÓT: Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty branży ogólnobudowlanej: prace rozbiórkowe, roboty dekarskie, tynkarskie, blacharskie, wymiana elementów więźby dachowej - roboty branży elektrycznej: instalacja uziemiająca i odgromowa Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. 1.3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJE: 1.3.1. Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 1.3.2. STWiOR stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ 1.3.3.Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej przyszłego terenu budowy. 3.Wykonawca udzieli 5 lat rękojmi i gwarancji jakości na roboty budowlane. 4.Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania (zaproponowania w ofercie) innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od wskazanych przez projektanta i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie bądź wymianie dachu krytego dachówką ceramiczną o wartości min. 350 000 zł brutto w budynku użyteczności publicznej; 2) dysponują niezbędną do wykonania robót kadrą techniczną, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: a) wskażą na kierownika budowy osobę posiadającą: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z potwierdzeniem członkostwa tej osoby we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5 poz. 42 ze zm.). - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi - doświadczenie w realizacji co najmniej 1 roboty dekarskiej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (druk). 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (druk). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunków sformułowanych w części III.2 pkt 2. 1), z podaniem nazw i opisów robót, ich wartości, nazwy odbiorców oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował* wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , jak również nazwy lub opisu realizowanych robót spełniających warunki sformułowane w SIWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w części III.2 pkt 2 ppkt 2) lit. a) *5a.(jeżeli dotyczy) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Kopie posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osób wskazanych w wykazie osób oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego i potwierdzający fakt posiadania ubezpieczenia OC w zakresie sprawowanych samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 400 000 zł wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, jeżeli powyższy fakt nie wynika bezpośrednio z treści załączonych dokumentów lub polisy. oraz 8. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 9. Stosowne pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Formularza ofertowego, oświadczeń i dokumentów nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Stosowny dokument należy złożyć w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie. 10. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w pkt 2, 4, 5, 5a, 6, 7 i 8 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Dowód wniesienia wadium 12.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w m. Moczydło na potrzeby zadania pn. Dzienny Dom Seniora+
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Irządze
- "Usuwanie awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszk. wielorodz. oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Strzelce Opolskie w 2026 r."
- Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Kluczewsko
- Przebudowa boiska sportowego w Złejwsi Małej - kontynuacja
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





