Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Poznań: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach:
ul. Kosynierska 7A-F, 10,10,AB, 12 -26, ul. Górczyńska 8-12A, ul. Palacza 3-5A, ul. Grabowa 22,22A,B,C, ul. Konfederacka 4, ul. Główna 51
Numer ogłoszenia: 128567 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 850 83 40, faks 061 8523124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: ul. Kosynierska 7A-F, 10,10,AB, 12 -26, ul. Górczyńska 8-12A, ul. Palacza 3-5A, ul. Grabowa 22,22A,B,C, ul. Konfederacka 4, ul. Główna 51.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca, techniczna całodobowa obsługa i konserwacja nieruchomości mieszkaniowych stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. znajdujących się w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje również awarie zdefiniowane w SIWZ. Przez konserwację rozumie się wykonywanie prac mających na celu utrzymanie we właściwym stanie technicznym elementów budynku w zakresie objętym umową, a w szczególności zapewnienie sprawnego działania urządzeń i instalacji w nich znajdujących się, wykonywanie napraw we wszystkich branżach oraz kontrolę stanu technicznego pomieszczeń ogólnodostępnych w budynkach oraz części wspólnych, np. korytarze piwniczne, suszarnie, pralnie itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium tylko na część I niniejszego postępowania w kwocie 1400,00 zł. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy zamieścić w ofercie lub dostarczyć do zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej (np. w pieniądzu) lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 Ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu ul. Św. Marcin 58/64, 61-807 Poznań.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku przez zamawiającego posiadanie uprawnień kwalifikacji wydanych przez właściwe instytucje, w branży elektrycznej oraz wykonywania prac na wysokości. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia oferty przez wykonawców nie posiadających uprawnień dotyczących branży elektrycznej i prac na wysokości. W takim przypadku wykonawca może również korzystać z usług podwykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy zał. 3 do SIWZ. 4. Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do prowadzenia prac przy instalacji i sieci elektrycznych oraz prac na wysokościach. W przypadku nie posiadania niniejszych uprawnień przez wykonawcę, winien on złożyć oświadczenie, że przed rozpoczęciem prac związanych z pracami elektrycznymi i wysokościowymi, przedłoży zamawiającemu stosowne świadectwa kwalifikacyjne podwykonawców będących realizować te prace. 5. W przypadku złożenia oferty wspólne- pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się aby każdy z wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w pkt.2, 3, 6. Wykaz prac, które będą zlecane podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 60-281 Poznan, ul. Konfederacka 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 60-281 Poznan, ul. Konfederacka 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: ul. Kosynierska 7A-F, 10,10,AB, 12 -26, ul. Górczyńska 8-12A, ul. Palacza 3-5A, ul. Grabowa 22,22A,B,C, ul. Konfederacka 4,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I- ul. Kosynierska 7A-F, 10,10,AB, 12 -26, ul. Górczyńska 8-12A, ul. Palacza 3-5A, ul. Grabowa 22,22A,B,C, ul. Konfederacka 4: - ilość mieszkań-432 - ilość budynków- 9 - ilość klatek schodowych- 33 - ilość drzwi wejściowych do budynków- 33 - ilość kondygnacji naziemnych i podziemnych- ul. Grabowa - 5, ul. Kosynierska - 4, ul. Palacza- 4, ul. Górczyńska- 4, ul. Konfederacka- 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasóbi administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicy ul. Główna 51.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II- ul. Główna 51, rok budowy 2000 r. - ilość mieszkań- 24 - ilość budynków- 1 - ilość klatek schodowych- 1 - ilość drzwi wejściowych do budynków- 2 - ilość kondygnacji naziemnych i podziemnych- 5 kondygnacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie okresowych przeglądów węzłów ciepłowniczych, urządzeń kotłowni, instalacji gazowej oraz utrzymanie w pełnej sprawności instalacji c.o. w budynkach IAS w Poznaniu na terenie woj. wlkp.
- usługa uprzątnięcia odpadów z terenów Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pn. " Rozwój rolnictwa ekologicznego i przetwórstwo produktów ekologicznych" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczna i wynajęcie sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem Sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Wykonanie platformy edukacyjnej eduROPS
- AD/ZP/93/25 Przedmiotem zamówienia jest zdalny dostęp do infrastruktury kwantowego komputera optycznego wraz z platformą obliczeniową dla Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 36.
- "ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PO SZKOLE PODSTAWOWEJ NA POMIESZCZENIA ŻŁOBKA GMINNEGO -roboty budowlane"
- Zwiększenie atrakcyjności sportowej i turystycznej Siemiatycz
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Męskiego Domu Studenckiego "Idzi" do potrzeb osób z niepełnosprawnością
- Prace naprawcze budynku Starej Lwiarni na terenie Starego ZOO - Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 3/P/2025.
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.