eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchożebryDowóz uczniów na zajęcia w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Suchożebry: Dowóz uczniów na zajęcia w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,
Numer ogłoszenia: 12850 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów na zajęcia w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest usługa transportowa pn: Dowóz uczniów na zajęcia w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,, , w tym: Zadanie I Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Krześlinie oraz odwiezienie do miejsca zamieszkania ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie przez 5 dni (5 kursów I i 5 kursów II) w okresie ferii zimowych w województwie mazowieckim w 2011r. Dowóz dzieci - kurs I - Brzozów, Krześlin szkoła, Kownaciska, Krześlin szkoła Czepielin, Krześlin szkoła. Długość trasy - ok12 km. Odwiezienie dzieci - kurs II - Krześlin szkoła, Czepielin, Krześlin szkoła, Brzozów, Krześlin szkoła , Kownaciska - ok12 km. Liczba dzieci: max 20 Zadanie II Dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie na lodowisko w Siedlcach oraz odwiezienie do miejsca zamieszkania z lodowiska przez 5 dni (5 kursów I i 5 kursów II) w okresie ferii zimowych w województwie mazowieckim 2011 Dowóz dzieci - kurs I - Krześlin szkoła, lodowisko w Siedlcach - 12 km. Odwiezienie dzieci - kurs II - lodowisko w Siedlcach, Czepielin, Krześlin szkoła, Kownaciska, Brzozów, - ok. 24 km. Liczba dzieci: max 20 Zadanie III Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Krześlinie oraz odwiezienie do miejsca zamieszkania ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie przez 10 sobót (10 kursów I i 10 kursów II) oraz 10 dni roboczych ok. 1 raz w miesiącu (10 kursów II) w 2011r. z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji. Dowóz dzieci - kurs I - Brzozów, Krześlin szkoła, Kownaciska, Krześlin szkoła Czepielin, Krześlin szkoła - 12 km. Odwiezienie dzieci - kurs II - Krześlin szkoła, Czepielin, Krześlin szkoła, Kownaciska, Krześlin szkoła, Brzozów - 12km. Liczba dzieci: max 20 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środków transportu wymaganych przy przewozie takiej liczby osób, jak podano w opisie danego zadania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługę transportową przy pomocy środków transportu przeznaczonych do przewozu osób. Środki transportu przeznaczone do wykonywania tej usługi muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa przewidziane w obowiązujących przepisach, wymagane dla przewozu osób i poruszania się po drogach publicznych. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w te dokumenty, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego je udostępnić. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia) ilości kursów, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania. 3. Zamawiający wymaga, aby usługi transportowe były wykonywane przez osoby (kierowców) posiadające wszystkie niezbędne uprawnienia do transportu drogowego. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego te dokumenty udostępnić. Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczania do obsługi przewozów kierowców posiadających określone odrębnymi przepisami uprawnienia.; 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Powiadomienia usługodawcy o zmianach w kursowaniu środków transportu wynikłych z przyczyn losowych, a w przypadku awarii zapewnienia zastępczego środka transportu spełniającego warunki do przewozu osób. b) Zabezpieczenia prawidłowej eksploatacji środków transportu i ich czystość. c) Ubezpieczenia środków transportu wykonujących usługę w zakresie OC i NW. d) Opieki nad dziećmi w trakcie wsiadania , podczas jazdy i wysiadania z środków transportu. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania ustalonego z Koordynatorem projektu harmonogramu kursów. Proponowany rozkład jazdy wg. Kursów zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowe terminy wykonywania zamówienia (realizacji kursów) Zamawiający będzie podawał Wykonawcy za pośrednictwem koordynatorem projektu nie później niż 7 dni przed datą wykonania kursu. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadania I i II będą realizowane w tych samych dniach. 7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta Wykonawcy powinna również zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy , b) zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz Załącznika nr 4 SIWZ pn. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego- stosownie do zadania/ zadań na które Wykonawca składa ofertę. c) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); d) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

27.1. Zamawiający z zastrzeżeniem p. 27.2. dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: niesprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - zawieszenie wykonywania usługi przez Zamawiającego d) zmiany postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 27.2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 na wydłużenie terminu realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Cena: 30,00zł + koszty przesyłki za pobraniem (jeżeli dotyczy).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddzialanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych,,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.