eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Zamość: ZPD/7/2008
Numer ogłoszenia: 128494 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamojska Korporacja Energetyczna SA, ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6774604, fax 084 6774605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zke.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/7/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów reklamowych Kod CPV 22.46.20.00 - 6 do siedziby Zamawiającego przy ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość. 2)Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek. Wymagane próbki, dostarczone przez Wykonawców powinny przedstawiać oferowane wykonanie danego przedmiotu zamówienia objętego próbką. Próbki nie muszą zawierać elementów graficznych - logo Zamawiającego, danych teleadresowych Zamawiającego oraz innych grafik,natomiast powinny zawierać inne, dowolne emblematy graficzne lub napisy. Przedstawione próbki, co do: technologii wykonania, parametrów technicznych,cech jakościowych takich jak trwałość, precyzja wykonania, estetyka, będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczonych przez Wykonawcę. 3)Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31 lipca 2008 roku. 4)Wszystkie oferowane do dostawy produkty maja być nowe, pełnowartościowe w pierwszym gatunku, zgodne z opisem zawartym w SIWZ. 5)Logo oraz napisy zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy (projekty graficzne w formie nośnika elektronicznego) 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ewentualnej treści nadruków. Ich ostateczny wygląd zostanie określony w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego bezpośrednio przed wykonaniem przedmiotu zamówienia dla każdej pozycji osobno. 7)Pozostałe warunki dostawy i realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8)Zamawiający dopuszcza składanie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5)Potwierdzeniem spełnienia warunków jest podpisane oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2)aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 3)w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowę regulującą współpracę podmiotów, 4)zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 5)załącznik cenowy (zał. Nr 2) 6)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie (zał. Nr 3) 7)zaakceptowany projekt umowy (zał. Nr 4) Ocena przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,9
  • 2. Jakość materiałów - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zke.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu (kopercie) w siedzibie zamawiającego: Zamojska Korporacja Energetyczna SA ul. Koźmiana 1 22-400 Zamość pokój 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa gadżetów reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w 1 części jest dostawa gadżetów. W skład wchodzą materiały biurowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 0,9
    • 2. Jakość materiałów - 0,1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa galanterii skórzanej. W skład wchodzą portfele damskie, meskie i piersiówka oprawiona w skórę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 0,9
    • 2. Jakość - 0,1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.