To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-19
Koszalin: Dostawa dla Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie :
1. materiałów biurowych i papieru
2. kaset i wkładów drukujących do drukarek, tonerów do kopiarek i rolek do faksu
Numer ogłoszenia: 128413 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92769 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie : 1. materiałów biurowych i papieru 2. kaset i wkładów drukujących do drukarek, tonerów do kopiarek i rolek do faksu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa dla Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie : 1. materiałów biurowych i papieru 2. kaset i wkładów drukujących do drukarek, tonerów do kopiarek i rolek do faksu Zamówienie składa się z dwóch odrębnych części. Część nr 1 - dostawa materiałów biurowych i papieru do Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w siwz (zał. nr 1A do formularza oferty). Część nr 2 - dostawa kaset i wkładów drukujących do drukarek, tonerów do kopiarek i rolek do faksu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w siwz (zał. nr 1B do formularza oferty)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.30 - Toner dla ośrodków przetwarzania danych oraz badań i dokumentowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów biurowych i papieru do Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
- Papcom s.c. Z. Dobrodziej, Ł Dobrodziej, Szczecin, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73065,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69562,28
Oferta z najniższą ceną: 69562,28 / Oferta z najwyższą ceną: 89299,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa kaset i wkładów drukujących do drukarek, tonerów do kopiarek i rolek do faksu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LASER 1 Osieja Jerzy, Suchodolski Zdzisław, Kielce, ul. Warszawska 31/33, 25-518 Kielce, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42700,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12484,26
Oferta z najniższą ceną: 12484,26 / Oferta z najwyższą ceną: 26470,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 144 m. Chociwel ul. Dworcowa
- Bieżące utrzymanie i konserwacja mostów i przepustów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na zadania
- Przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego
- Pompy insulinowe
- Dostawa wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasnej 3.
- 28/TP1/SZP-4/2025 Rozbudowa systemu depozytorów kluczy w kampusach Politechniki Koszalińskiej.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- Sukcesywna dostawa akcesoriów drukujących na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i Delegatur
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych (tonery, tusze) oraz artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.