eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław36_RB_2009 WYMIANA 2 DŹWIGÓW OSOBOWYCH WRAZ Z USŁUGĄ 36 - MIESIĘCZNEJ KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH PO UZYSKANIU DECYZJI POZWALAJĄCEJ NA EKSPLOATACJĘ WYDANEJ PRZEZ UDT ORAZ ROZBUDOWA INSTALACJI TELEWIZJI DOZOROWEJ W BUDUNKU DOMU STUDENCKIEGO KREDKA PRZY

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Wrocław: 36_RB_2009 WYMIANA 2 DŹWIGÓW OSOBOWYCH WRAZ Z USŁUGĄ 36 - MIESIĘCZNEJ KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH PO UZYSKANIU DECYZJI POZWALAJĄCEJ NA EKSPLOATACJĘ WYDANEJ PRZEZ UDT ORAZ ROZBUDOWA INSTALACJI TELEWIZJI DOZOROWEJ W BUDUNKU DOMU STUDENCKIEGO KREDKA PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 69 WE WROCŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 128391 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 36_RB_2009 WYMIANA 2 DŹWIGÓW OSOBOWYCH WRAZ Z USŁUGĄ 36 - MIESIĘCZNEJ KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH PO UZYSKANIU DECYZJI POZWALAJĄCEJ NA EKSPLOATACJĘ WYDANEJ PRZEZ UDT ORAZ ROZBUDOWA INSTALACJI TELEWIZJI DOZOROWEJ W BUDUNKU DOMU STUDENCKIEGO KREDKA PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 69 WE WROCŁAWIU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ROBOTA BUDOWLANA: Przedmiot zamówienia obejmuje: Wymianę 2 dźwigów osobowych wraz z 36 miesięczną konserwacją urządzeń dźwigowych po uzyskaniu decyzji pozwalających na eksploatację urządzeń, wydanych przez UDT, oraz rozbudowę instalacji telewizji dozorowej w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu. ZAKRES ROBÓT: W ramach prac należy wykonać : - demontaż istniejących 2 urządzeń dźwigowych wraz z prowadnicami i osprzętem - dostawę i montaż 2 nowych dźwigów osobowych wraz nowymi prowadnicami i osprzętem - rozbudowę instalacji telewizji dozorowej Należy zapewnić : - 36 - miesięczną konserwację urządzeń dźwigowych po uzyskaniu Decyzji pozwalającej na eksploatację wydanej przez UDT - konserwację istniejących urządzeń dźwigowych od czasu protokólarnego wprowadzenia Wykonawcy na obiekt Parametry dźwigów: dźwig nr 3 i 4 o parametrach : udźwig 630 kg lub 8 osób, ilość przystanków 22, wysokość podnoszenia 63,7 m, prędkość 1,6-2,0 m/s (pozostałe parametry dźwigów zawarte są w opisie do projektu wykonawczego) Dodatkowe wytyczne dla dostawcy dźwigu : - monitoring kabin wind - awaryjny zjazd kabiny - zjazd pożarowy Prace budowlane Pozostawia się bez zmian wymiary szybów dźwigów . Należy zdemontować istniejące dźwigi oraz ich osprzęt, a także prowadnice. Wyczyszczenie podszybia, szybów windowych oraz maszynowni. Malowanie szybów windowych oraz maszynowni. Szczegółowy zakres prac budowlanych ( w tym m.in. powiększenie otworów drzwiowych do kabin dźwigów ) oraz prac elektrycznych zawarty w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Etapy robót - Przedmiot umowy realizowany będzie w 2-ch etapach. - Każdy z etapów obejmować będzie wymianę jednego dźwigu wraz z uzyskaniem decyzji UDT o dopuszczeniu do eksploatacji z zastrzeżeniem, że drugi etap obejmować będzie również rozbudowę instalacji telewizji dozorowej i spięcie sterowania dwóch dźwigów w grupę. Każdy etap realizacji obejmuje: - demontaż istniejących urządzeń dźwigowych wraz z prowadnicami i osprzętem - dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z nowymi prowadnicami i osprzętem - konserwację istniejących urządzeń dźwigowych od czasu protokólarnego wprowadzenia Wykonawcy na obiekt Uwaga : Ze względu na zakwaterowanie dużej liczby mieszkańców w DS. KREDKA ( 600 osób) nie należy wymieniać dwóch dźwigów jednocześnie (do wymiany 2-go dźwigu przystąpić po oddaniu do użytku 1-go). Rozbudowa systemu telewizji dozorowej Rozbudowa systemu telewizji dozorowej obejmuje instalacje kamer w dwóch windach. Kamery z wind zostaną podłączone do nowego rejestratora zainstalowanego w węźle systemu znajdującym się w pomieszczeniu wentylatorni na XV piętrze. Konserwacja w okresie gwarancji ( przez 36 miesięcy) Wykonawca prowadzić będzie konserwację zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi UDT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.44.21.21 - Malowanie budowli 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu montażu lub wymianie dźwigu/ dźwigów w budynku wysokim (tj. powyżej 9 kondygnacji). 2) dysponują następującymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: Kierownik budowy - posiadający co najmniej: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń; w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U.06.83.578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.). -aktualny, na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. Kierownik robót elektrycznych posiadający co najmniej: -uprawnienia budowlane do projektowania /bez ograniczeń/ w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz.U.06.83.578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.), odpowiednio w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. -aktualny, na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: 1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, 2) Przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 ze zm.), - niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (Załącznik Nr 2 ). 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (Załącznik Nr 3 ). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 2 robót budowlanych wskazanych w rozdziale V pkt 2 ppkt 1) SIWZ. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osób wskazanych w wykazie osób oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 9. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w cz. VI pkt 2, 4, 5, 6, 7 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 10. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Biurze Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.