eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy wyrobów medycznych do leczenia wodogłowia wg 12 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Wrocław: Dostawy wyrobów medycznych do leczenia wodogłowia wg 12 części
Numer ogłoszenia: 12826 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, fax 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych do leczenia wodogłowia wg 12 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wyrobów medycznych do leczenia wodogłowia wg 12 części

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ZADANIE 1 - 1.400,00 zł; ZADANIE 2 - 300,00 zł; ZADANIE 3 - 170,00 zł; ZADANIE 4 - 500,00 zł; ZADANIE 5 - 1.300,00 zł; ZADANIE 6 - 500,00 zł; ZADANIE 7 - 900,00 zł; ZADANIE 8 - 100,00 zł; ZADANIE 9 - 300,00 zł; ZADANIE 10 - 1.300,00 zł; ZADANIE 11 - 800,00 zł; ZADANIE 12 - 30,00 zł. Łączna wysokość wadium wynosi 7.600,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie według zasady - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składając swoją ofertę winien dołączyć do niej m.in.: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega on z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega on z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w ww. przepisach, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, bud. C, I piętro, lok. 108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, bud. C, II piętro, lok. 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy zamierza dzierżawić wyrób o kodzie CPV 33.19.51.00-4. Pozycja ta zatem według słownika uzupełniającego oznaczona jest dodatkowo kodem E017-5.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zastawki typu BURR-HOLE wraz z drenami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zastawki typu BURR-HOLE wraz z urządzeniem antysyfonowym i drenami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zastawki lędźwiowo-otrzewnowe wraz z układem drenującym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zastawki niskoprofilowe średniociśnieniowe wraz z drenami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zastawki noworodkowe niskoprofilowe średniociśnieniowe wraz z drenami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zbiorniki Rickhama z drenem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zastawki z automatyczną regulacją przepływu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny przedsionkowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do drenażu zewnętrznego lędźwiowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do drenażu zewnętrznego komorowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uniwersalne zestawy do podtwardówkowego i śródmózgowego oraz zewnątrzkomorowego monitorowania ciśnienia wraz z dzierżawą monitora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.19.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączniki proste do zastawek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.