Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Katowice: Kompleksowe usługi sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 12819 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach , Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, faks 0-32 6047713, 2072769.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest stałe kompleksowe świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach położonych przy Placu Wolności 10 i ul. Warszawskiej 45-47, oraz utrzymania czystości na przylegających terenach zewnętrznych do budynków położonych przy Placu Wolności 10 i ul. Warszawskiej 45-47, przy czym budynek sądu przy Pl. Wolności 10 podlega sprzątaniu tylko częściowo zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia został podzielony na 2 okresy: - od 01.03.2009 r. do 31.05.2009 r. - od 01.06.2009 r. do 28.02.2010 r. W okresie od 01.03.2009 r. do 31.05.2009 r. usługi sprzątania będą wykonywane w budynkach Sądu przy Pl. Wolności 10, oraz ul. Warszawskiej 45. W okresie od 01.06.2009 r. do 28.02.2010 r. usługi sprzątania będą wykonywane w budynkach Sądu przy Pl. Wolności 10, ul. Warszawskiej 45, ul. Warszawskiej 45A, oraz ul. Warszawskiej 47..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali/wykonują co najmniej: 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy, i polegającą na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o powierzchni co najmniej 2 000 m2 każda z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że każda z tych usług została wykonana lub jest wykonywana należycie, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Wykaz wykonanych/wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o powierzchni co najmniej 2000 m2 każda, każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (proponowana forma wykazu - załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale V SIWZ, a nie wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-zachod.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Gospodarczy Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach, 40-078 katowice ul. Mickiewicza 29, wieża B, VII piętro, pok. 73.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Pl. Wolności 10, 40-078 Katowice, pok. 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Adm.261.4.2025 - Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





