eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraProjekty budowlano - wykonawcze dla zadań 1. Przebudowa Domu Studenta Wcześniak wraz z zagospodarowaniem terenu 2. Przebudowa obiektu po byłej stolarni na klub studencki wraz z zagospodarowaniem terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-27

Zielona Góra: Projekty budowlano - wykonawcze dla zadań : 1. Przebudowa Domu Studenta Wcześniak wraz z zagospodarowaniem terenu 2. Przebudowa obiektu po byłej stolarni na klub studencki wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 128062 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji, ul. Podgórna 50, 65-246 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282434, 3282369.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekty budowlano - wykonawcze dla zadań : 1. Przebudowa Domu Studenta Wcześniak wraz z zagospodarowaniem terenu 2. Przebudowa obiektu po byłej stolarni na klub studencki wraz z zagospodarowaniem terenu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlano-wykonawczych CPV - 74220000-7 - usługi architektoniczne i podobne. Dokumentacja musi zawierać odrębnie dla obu obiektów: a)projekty koncepcyjne (dwa warianty) wraz z analizą tj. z wstępnym szacunkiem kosztów robót budowlanych i ważniejszymi parametrami technicznymi uzyskanymi w wyniku przebudowy, b)projekt koncepcyjny na zagospodarowanie terenu wraz ze wstępnym szacunkiem kosztów robót budowlanych i ważniejszymi parametrami technicznymi uzyskanymi w wyniku przebudowy, c)projekt budowlano - wykonawczy obejmujący wszystkie branże wraz z projektem aranżacji wnętrz, pozwoleniem na budowę oraz ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi odrębnymi przepisami, a niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, d)przedmiar robót, e)Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), f)kosztorys inwestorski, g)informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - 5 000 PLN.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 164/2006 poz. 1163 z późn. zm.), 2.Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) minimum dwóch prac projektowych związanych z obiektami kubaturowymi, każde opracowanie dla obiektu o kubaturze minimum 7 tys. m3. Prace projektowe muszą dotyczyć budowy takich obiektów bądź ich kompleksowej przebudowy. Pod pojęciem - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem ...- rozumie się zakończenie prac w tym okresie (protokół odbioru datowany nie wcześniej niż 3 lata licząc od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia). 4.Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem do wykonywania czynności projektowania w każdej branży (tj. architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej, drogowej) i sprawowania nadzoru autorskiego, któremu zamierza powierzyć poszczególne zakresy objęte niniejszym zamówieniem, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającym wymagane prawem budowlanym uprawnienia. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, warunki określone w pkt 3 i 4 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty. -Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnione - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku spółek osobowych utworzonych na mocy kodeksu spółek handlowych powinno to być zaświadczenie na spółkę). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Wypełniony wykaz wykonanych usług - DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY- (załącznik nr 6 Specyfikacji) - zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. 7.Dokumenty potwierdzające, że usługi, które Wykonawca wpisze w załączniku nr 6 - Doświadczenie Wykonawcy, zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób którym wykonawca zamierza powierzyć realizację zamówienia w zakresie projektowania -POTENCJAŁ KADROWY WYKONAWCY- zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. 9.Dokumenty potwierdzające uprawnienia projektantów do wykonywania czynności projektowania. 10.Dokumenty potwierdzające przynależność projektantów do właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA!!! 1. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605) - jeśli zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §2 tego Rozporządzenia. 2. Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87/2006, poz. 605) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w §3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia. 3.W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 1

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Zielonogórski, ul. Szafrana 21, 65-001 Zielona Góra, Dział Inwestycji Bud. A-7, pokój nr 1..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, ul. Podgórna 50, 65-246 Zielona Góra, Kancelaria Ogólna - Bud. A-4, pokój nr 10.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.