eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDLG/012/5/08 Dostawa endoprotez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Opole: DLG/012/5/08 Dostawa endoprotez
Numer ogłoszenia: 128047 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4433121, fax 077 4433021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DLG/012/5/08 Dostawa endoprotez.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Zadanie 2 - Endoproteza bipolarna cementowa stawu biodrowego Zadanie 3 - Cement kostny z gentamycyną Zadanie 4 - Siatka anatomiczna do obłożenia zespolenia kości

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt. 2, 3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jednak nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Ocena na podstawie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków, będzie wykonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca sporządzając ofertę wg druku stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączy do niej następujące załączniki: 1. Sporządzony formularz cenowy wg druku stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Sporządzoną krótka charakterystykę firmy, wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 3. Sporządzony wykaz wykonanych w okresie trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością sprzętu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 4. Dokumentów, potwierdzających dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20.4.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896). 5. Prospekty, katalogi, foldery i opisy techniczne oferowanych endoprotez w języku polskim, ze szczególnym uwzględnieniem spełnienia wymogów i ocen jakościowych ujętych w rozdziale IV specyfikacji. 6. Katalogi instrumentarium w języku polskim oraz w przypadku posiadania certyfikatów z zakresu ergonomii i łatwości użytkowania instrumentarium należy również dołączyć

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Logistyki pok. 2 lub 3, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Dział Logistyki pok. 2 , ul. Kośnego 53, 45-372 Opole..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoprotezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoprotezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bipolarna cementowa stawu biodrowego - 15szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cement.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny z gentamycyną 1op.=40g ze strzykawka do podawania cementu - 15szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siatka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka anatomiczna do obłożenia zespolenia kości - 10szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.